huidige modus buck converter compensatie

C

captab

Guest
Hoi,

Kan een me vertellen hoe wij breken de lus voor de huidige modus Buck converter.I verstaan we breken de lus door het sluiten van de binnenkant huidige lus of we breken de lus voor of na PWM vergelijkingslocatie zodat beide spanning en stroom lus ar open op een gievn time.By opening van de lus voor of na PWM vergelijkingslocatie, we eindigen met compleax polen als gevolg van 1/LC en een nul als gevolg van ESR en de vergoeding dan kan worden gedacht van wat op soortgelijke lijnen van spanning modus die aangeeft dat ESR waarde aanzienlijk.Nu als we breken de lus door het sluiten van de binnenkant huidige lus, we eindigen met ongeveer een stok vanwege 1/RC en een nul als gevolg van ESR.In dit ASE, hoe moeten we verder gaan over compensatie?en wat moeten we doen over ESR nul of is de waarde van ESR is belangrijk?

Bedankt,
Captab

Als je het juiste model, kunt u pauze de lus met de huidige terugkoppelcircuit gesloten.Dan heb je een bode diagram dat push LC polen aan de hoge frequentie.U kunt de reeks verbinden een weerstand en een kap om een nul.U kunt ook het verkrijgen van een andere nul door parallelle aansluiting van een cap met de feedback weerstand divider.Met genoeg nul, krijg je de lus stabiel.U kunt gebruik maken van keramische dop als output dop.De ESR is zeer klein en te verwaarlozen, maar het brengt een betere respons prestaties.

Hoi,

Met model, ik krijg het UGB van de huidige lus als de tweede paal in de buitenverpakking loop.So moet ik gebruik maken van een nul tot annuleringsbevoegdheid RC paal van de loop en vervolgens met 1/sc de winst zal roll off, met een enkele pool?

Samen met de bovenstaande vraag, is er nog een vraag over de reactie van de huidige modus converter te laden step.Suppose hebben we een stabiele toestand met stroomsterktes zeggen I1 en nu verhuizen naar een andere lopende I2.In dit geval de plicht cyclus moet reamin hetzelfde als de uitgangsspanning niet changed.But Ik ben niet in staat te begrijpen theory.The Fout versterker uitgang zal dezelfde zijn voor de twee stromingen en met inductor huidige veranderd, hoe kan het recht cyclus nog steeds hetzelfde?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back