Huidig ​​album bekijken Beschrijvingen

J

jpanhalt

Guest
Deze ochtend zag ik een album, met taferelen van rond het Zuidwesten van Amerika. Ze waren mooi. Nou, Ohio niet alleen 12 weken van OSU voetbal in de herfst, dus heb ik besloten om wat lokale foto's te plaatsen ook. Ik schreef een korte beschrijving, maar kan het niet bekijken in albums. De enige keer dat het laat zien is wanneer ik een edit-venster in te voeren. Ik denk niet echt nodig de beschrijving - ik al weet wat de foto's zijn. Is er een manier om de beschrijvingen anderen hebben gehecht aan hun albums te bekijken? John

Ik zie uw album foto's zonder enige problemen. Grote foto's.

Het is de beschrijving van elke foto die context geeft en kan niet worden bekeken door anderen, zo goed als ik kan vertellen. Is er een gemakkelijke manier om een ​​publiek zichtbaar beschrijving hechten? Of, misschien heb ik gewoon niet weten hoe dat te doen. John

Ik zie beschrijvingen: Tractor kant PPV P38 verminderd 504 SW kwartieren klaar vsm Please post screenshot, want misschien kan ik niet begrijpen welke omschrijving we praten.

Dat zijn alleen de labels van mijn lokale computer bestand. De beschrijving ik bijgevoegd publieke interpretatie is dit: De majesteit van bigdogguru's foto's van het Amerikaanse Southwest niet kan worden geëvenaard door Ohio - we helemaal geen echte bergen. Maar we hebben nog steeds mooi landschap. John

Welkom terug, ik heb deze kwestie beoordeeld, lijkt het zal worden vastgesteld in de volgende upgrade. Sorry voor de problemen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back