How to match de output impedantie van PA?

T

TerryADS

Guest
Hi frieds,
We gebruiken MMIC (sterven) met PA geïntegreerd.Vermogen van PA wordt geleverd buitenkant, en ik ten eerste het meten van de impedantie (voor bonding draad) en match naar 50 Ohm.Ik hoor dat iemand zei matching moet worden gedaan zonder DC component. Dus ik heb een vraag: of kan ik gebruiken VNA rechtstreeks verbinding te maken met MMIC PA output zonder DC ontkoppelen (Mijn VNA: 8753E ~ 26 dBm RF, 30VDC max) en de maatregel resultaat is correct?
Een andere vraag, als ik wil meten 32dBm RF signaal met dezelfde VNA, hoe kan ik het meten van de output impedantie van PA?
Bedankt,

Zijn beter te gebruiken belasting pull techniek.Zorg ervoor dat u de bescherming van de VNA van PA DC (met AC paar).
U kunt gebruik maken van een pad voor het meten van 32dBm als VNA kan niet omgaan met deze veel macht.

http://www.sirenza.com/documents/news/224/AN-056_-_Output_Return_Loss_Of.pdf

Bedankt voor kspalla en vfone's help.Datasheet geeft me Zlopt, en omdat het sterven IC, de bankgaranties draad en het PCB-trace zal invloed hebben op de afstemming van 50 Ohm, moet ik doen belasting pull test of gebruik VNA voor het meten van de impedantie dat veranderd door toevoeging wire bonding en sporen, en vervolgens match te 50Ohm?

Als het vermogen in de VNA input bereik kunt u gebruik maken van de VNA.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back