How to make IIP3-NF groter?

M

microwaver

Guest
wat is de beste IIP3-NF onder bepaalde stroom voor Gilbert cel Mixer?

nieuw proces altijd verslechteren lineariteit
en ik heb zien waarom kan verbeteren NF.

Voor een betere NF, brandwonden meer macht altijd hulp voor NF, een stijging van de over-station van de transconductance fase is goed voor IIP3
Laatst gewijzigd door fanshuo op 07 juli 2008 14:48; bewerkt 1 keer in totaal

thankyou!
Ik denk dat er misschien wat optimale waarde voor IIP3-NF onder bepaalde stroom.
Is het mogelijk om iip3 rond 10dBm NF <15dB huidige staart <1 mA 2G downconverting tot 10MHz met behulp ,35-proces?

Ik
heb nooit gebruikt 0.35
Dus ik weet niet precies
U
kunt beter de berekening van het zelf.
Bosco Leung's boek over magnetron VLSI circuit design zou nuttig zijn.

microwaver schreef:

thankyou!

Ik denk dat er misschien wat optimale waarde voor IIP3-NF onder bepaalde stroom.

Is het mogelijk om iip3 rond 10dBm NF <15dB huidige staart <1 mA 2G downconverting tot 10MHz met behulp ,35-proces?

Ruis is sterk afhankelijk van stroom door elektronisch apparaat, dus hou het lager voor een betere ruis prestaties.IP3 is evenredig aan het product van V en I. Dus als ik niet kan toenemen ten gevolge van lawaai eisen je kan de spanning.Ik herinner me vele jaren geleden heb ik ontworpen RF front-end met cascode LNA en Vcc was ongeveer 120 V, maar de huidige bewaard klein.Lineariteit en lawaai prestaties met de spec.

"Lawaai is sterk afhankelijk van stroom door elektronisch apparaat, dus hou het lager voor beter geluid prestatie"

Ik ben het niet eens met deze verklaring.Lawaai in de CMOS-transistoren bijvoorbeeld zijn meestal warmte en het verminderen van de huidige betekent het kanaal weerstand en dus het verhogen van de NF.Dit kan het geval als uw geluid is voornamelijk geschoten lawaai.

Kunnen worden.Ik ben geen IC-ontwerper en werken niet met CMOS.Ik herinner me het lawaai theorie en vergelijkingen die duidelijk aantonen hoe het geluid is afhankelijk van stroom.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back