How to Draw Spiraal in HFSS_Help

• Thread starter Mustafa_Engineer
  • Start date
M

Mustafa_Engineer

Guest
Hi Guys,Plassen, dont kno ik hoe de spiraal in de bijgevoegde afbeelding in HFSS trekken, kan iemand vertellen hoe het m tekenen stap voor stap.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

U moet de eerste trekking van de lijn.Dan is er spiraal icoon.klik erop en voer de parameters op te stellen spiraal (klok of tegen de klok in).
De vorm zal volledig afhangen van de lijn die u met een lengte r1 trekken.
wanneer je stelt de eerste spiraal.kopieer de dezelfde spiraal & make spiegelbeeld van die spiraal.
Je krijgt de tekening die u verwacht.

Geachte heer,

In de Simulink demo van "Wind Farm (DFIG Phasor Model)", is de windturbine gemodelleerd met behulp van pitch control.Per de wind turbine gebruikt aërodynamica, voor een windsnelheid van 14 m / s moet de niet-gereglementeerde rotor snelheid 1,4 pu.In dat model de DFIG snelheid is 1,21 pu onderhouden met behulp van de pitch control.Mijn waarneming is dat als de pitch control is uitgeschakeld, de rotor snelheid niet wordt gehandhaafd op 1,4 pu, en het blijven veranderen naarmate de tijd verstrijkt.

Ik werk met een model waarin ik nodig om de rotor maximale snelheid die overeenkomt met de windsnelheid te krijgen.Ik heb geprobeerd om de rotor snelheid constant te houden door het veranderen van de rotor traagheid (H), frictie factor (F), stator en rotor weerstanden, maar zonder resultaat.

Kan iemand me helpen om de niet-gereglementeerde rotor snelheid van de DFIG stabiele (zonder pitch control) voor elke wind snelheid?

Bedankt,

Chetan
chetankv01 (at) gmail.comToegevoegd na 26 seconden:Geachte heer,

In de Simulink demo van "Wind Farm (DFIG Phasor Model)", is de windturbine gemodelleerd met behulp van pitch control.Per de wind turbine gebruikt aërodynamica, voor een windsnelheid van 14 m / s moet de niet-gereglementeerde rotor snelheid 1,4 pu.In dat model de DFIG snelheid is 1,21 pu onderhouden met behulp van de pitch control.Mijn waarneming is dat als de pitch control is uitgeschakeld, de rotor snelheid niet wordt gehandhaafd op 1,4 pu, en het blijven veranderen naarmate de tijd verstrijkt.

Ik werk met een model waarin ik nodig om de rotor maximale snelheid die overeenkomt met de windsnelheid te krijgen.Ik heb geprobeerd om de rotor snelheid constant te houden door het veranderen van de rotor traagheid (H), frictie factor (F), stator en rotor weerstanden, maar zonder resultaat.

Kan iemand me helpen om de niet-gereglementeerde rotor snelheid van de DFIG stabiele (zonder pitch control) voor elke wind snelheid?

Bedankt,

Chetan
chetankv01 (at) gmail.com

Voor een spiraal inductor simulatie zoals jouwe, kunt u tijd-domein simulatoren gebruik zoals EM-Core.Hier is een link naar ons product te beoordelen.

www.pedasoft.com
http://www.pedasoft.com/PedaSoftEMC.pdf

Wij bieden uitstekende technische ondersteuning en de tool is zeer eenvoudig te gebruiken "kunt u weer aan de slag in een paar minuten".Onze klanten behoren Cobham, RFMD, MA Com, Motorola ... etc

www.pedasoft.com
http://www.pedasoft.com/PedaSoftEMC.pdf

Waarom verspillen van je tijd in CAD-ontwerp, terwijl wat je nodig hebt is RF-analyse!!
Probeer steeds het makkelijkst te gebruiken en de meest intuïtieve en gebruiksvriendelijke 3D Full-wave simualtion suite: HFWorks op www.emworks.com
U zult versteld staan!!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back