How to build een programma gedood bedieningscircuit?

E

erwinvb

Guest
op het bouwen van een programma gedood bedieningscircuit, Mijn systerm moeten stijgen en dalen gedood controle, hoe kan ik gebruiken amp te bouwen?

De OP's zwenking groter percentage beïnvloed door twee redenen, de eenheid krijgen bandbreedte van het OP het besturen van de huidige productie stadium.U kunt de uitgang rijden huidige groot genoeg zijn en controle van de OP's eenheid krijgen bandbreedte om de zwenking groter percentage.

Ik
heb nooit om een van deze, maar mijn idee zou zijn om gebruik van een programmeerbaar filter.

Zoals de zwenking groter percentage is een eigenschap van de bestuurder, het
is niet direct kunnen worden veranderd.Maar we moeten bedenken dat een squarewave is gewoon uit een aantal van harmonischen.Deze afzonderlijke signalen kan geleidelijk som tot een vierkanter signaal; elke harmonische effectief dalende rimpelspanning en stijgen.tijd.

Daarom is alles wat je moet doen is het bouwen van een low-pass filter op een aanzienlijk hoger filter frequentie dan de werkelijke signaal.

Elke extra harmonische heeft een afnemend effect van de stijging / daling van de tijd.Als je de tijd om te bepalen wat de werkelijke gevolgen zijn voor elke harmonische, kunt u een hash-tabel te programmeren het filter frequentie.asd913

Sorry, ik niet te controleren amp gedood tarief.
Ik wil bouwen aan een zwenking groter percentage circuit met MOSFET versterker te controleren, dit MOSFET gebruik als elektronische lading.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back