hoge stroom stap DC-DC converter .. hulp nodig

J

john90

Guest
Hoi, ik moet de bouw van een step-up converter die een ingangsbereik over 12V tot 13.8V heeft.De input moet worden stap-up van 18.5/19v.Het probleem ligt bij de uitgang van de huidige als het moet in staat zijn om een max van 3.5A genereren naar de lading.

Dit is typisch voor laptop purpose.thx.

Elk schema's of suggesties? ..

ya zijn van een auto licht .. niet zeker of dit switcher kan het werk doen ..LM2677

en er is genoeg stroom handerling.
heb je geprobeerd om de freq te passen om te zien wat dat betekent?

Eigenlijk ben ik zat te denken of indien zonnecellen met een ingangsspanning van 12.33-13 en de huidige 4 A kan worden gebruikt op deze switcher ..

hmm, had ik niet aanpassen van de frequentie .. Ik dacht dat de klok frequentie is in de IC-chip? ..

http://www.national.com/pf/LM/LM2677.html

door het veranderen van de Freq verandert de snelheid kan het opladen van de doppen aldus het veranderen van de spanning.

ook dit is van wat ik begrijp ik ben op zoek naar DC-DC converters mijn zelf ik wil 12volt te 240Volt krijgen met een stroom van 100ampsToegevoegd na 7 minuten:het heeft een sync-PIN die u kunt aanpassen zijn freq naar een andere spanning te krijgen, maar hoe dat werkt synchronisatie pin ik niet zeker Ik had een snelle blik op de PDF, maar er was niet veel helpen op het van mijn verstand had zij een koppeling cap leidt dit mij te geloven dat een externe klok werd gebruikt.

Hoi

de LTC3780 hetzelfde doen .. wanneer u moet ik een lay-out klaar .. maar 2 "* 2 hebben '
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back