S
sunjiao3
Guest
Beste allemaal,Ik probeer een hoekje simulatie te doen in het ADE van candence, met behulp van de tool-> hoek ...
Ik gebruik de tsmc018 proces.
Ik schreef een model bestand als cor_p3_libs.scs (volgende):
bibliotheek cor_p3_libs
sectie tt_1.8_27include "../rf018.scs" section = ttinclude "../rf018.scs" section = tt_3v..include "../rf018.scs" section = tt_bipEndSection
sectie ff_2.0_125onder meer .....
section = ff...onder meer .....
section = ff_bipEndSection
sectie ss_1.6_-40onder meer .....
section = ss....omvatten .... section = ss_bip
endlibrary
Daarna, in ADE, klikt u op Extra-> hoeken ....
In de hoeken venster, klik ik op setup -> Voeg de bibliotheek, in het dialoogvenster blok sprongen eruit, vul ik de lege met het pad en de naam van dit bestand, met de eigenschap enkel model libray.
Dan zet ik de temperatuur, voeg de variabelen - VDD.
Toen ik de simulatie draaien, er is geen fout, maar een aankondiging:"invoeren op afstand commando-modus met MPSC dienst (spook, BIV, tt_1.8_27 ....)"en de simulatie leek te worden stopgezet, en het proces blijft rustig als dode.
Ieder heeft een dergelijk probleem encoutned?
Gelieve Enlight me over dit onderwerp!
Thanks in advance.
Ik gebruik de tsmc018 proces.
Ik schreef een model bestand als cor_p3_libs.scs (volgende):
bibliotheek cor_p3_libs
sectie tt_1.8_27include "../rf018.scs" section = ttinclude "../rf018.scs" section = tt_3v..include "../rf018.scs" section = tt_bipEndSection
sectie ff_2.0_125onder meer .....
section = ff...onder meer .....
section = ff_bipEndSection
sectie ss_1.6_-40onder meer .....
section = ss....omvatten .... section = ss_bip
endlibrary
Daarna, in ADE, klikt u op Extra-> hoeken ....
In de hoeken venster, klik ik op setup -> Voeg de bibliotheek, in het dialoogvenster blok sprongen eruit, vul ik de lege met het pad en de naam van dit bestand, met de eigenschap enkel model libray.
Dan zet ik de temperatuur, voeg de variabelen - VDD.
Toen ik de simulatie draaien, er is geen fout, maar een aankondiging:"invoeren op afstand commando-modus met MPSC dienst (spook, BIV, tt_1.8_27 ....)"en de simulatie leek te worden stopgezet, en het proces blijft rustig als dode.
Ieder heeft een dergelijk probleem encoutned?
Gelieve Enlight me over dit onderwerp!
Thanks in advance.