Hoe zit IE3DZeland??

J

Javirulo

Guest
Wat denkt u over dit EMsimulator?Ik wil gaan gebruiken omdat ik behoefte om enkele ontwerpen te doen voor mijn bedrijf.Is IE3D een goede en accurated simulator?Ik wil graag alles weten uw mening over deze software, voordelen en nadelen, om te beslissen of is het juiste gereedschap IE3D.Thanks a lot

Hi Javirulo,

Ik denk dat IE3D is een zeer goede en gebruiksvriendelijke software, ik heb het gebruikt voor een tijdje, en een vriend van mij heeft enkele van zijn onderzoek naar microstrip antenne te gebruiken.Hij gebruikte versie 10 met de evaluatie licentie.Hij vertelde me dat het juist is, maar het geeft een verschuiving in de resonantiefrequenties als gevolg van de veronderstelling van oneindige substraat.en oneindig grond.Kan echter niet worden gebruikt met 3D-structuren, dus als je van plan bent voor 3D-antennes (hoorn of parabolische), moet je kijken naar Magnetron Studio, HFSS of FEKO.

Hoop dat dit zou kunnen helpen,
Adel

Merk op dat IE3D aankan veel 3D problemen.(waarom zouden ze anders noemen xx3D?)

Ik weet niet of IE3D 3D-structuren kunnen doen, dat is een goede informatie, dank loucy, zal ik check this out.

Echter, ik wilde juist dat HFSS en Magnetron studio niet kan worden gebruikt met elektrisch grote antennes zoals parabolische antennes.Ik denk dat het beste zou een mix van EM en fysische optica zijn.Ik denk dat dit wordt gedaan in Microstripes en superNEC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back