Hoe zit het verzenden van een 1Hz analoog signaal?

E

eugenehhk

Guest
Als ik wil een 1Hz analoog signaal (hartslag signaal) zendt via RF, wat kan ik doen? Het frequentiebereik loopt van 1 KHz tot 1Ghz, en de afstand is ongeveer 50 m THX:)

[Quote = eugenehhk] Als ik wil een 1Hz analoog signaal (hartslag signaal) zendt via RF, wat kan ik doen? Het frequentiebereik loopt van 1 KHz tot 1Ghz, en de afstand is ongeveer 50 m THX:) [/quote] Als je gewoon wilt hartbeats zoals beats te verzenden, en niet zoals die ECG oscilloscoop-achtig beeld, wordt het heel eenvoudig. Het is gewoon simpel CW (Morse code). Beat zou betekenen dat er draaggolf en niet-beat betekent dat er geen draaggolf. Of je kunt moduleren drager met een aantal audio-frequentie, zoals 800Hz tot 1 kHz, en ontvang piepjes aan de andere kant. Maar voor echte 1Hz moet je gaan met carrier / no carrier aanpak. Dus je hoeft alleen maar iets dat op uw transmiter schakelaar in hartslag ritme.

Hallo eugenehhk, wil je misschien deze jongens te proberen. Digikey draagt ze en ze zijn vrij eenvoudig te gebruiken. Niet duur. Alleen maar een signaal uitgezonden, zolang de hartslag aanwezig is. Het kan je zowel de zender en ontvangers plus de antennes. h ** p: / / www.linxtechnologies.com/ good luck dfullmer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back