Hoe zal de toekomst van het veld Application Engineer?

A

adityakant

Guest
Hallo vrienden Can, een orgaan vertel me wat is de rol n wat is de toekomst van het veld Application Engineer ....... Gelieve mij helpen ..

Danken u alle vooraf ..........

Hi Aditya

AE baan in een van de top van EDA bedrijven is echt goed ......

hi Aditya,

Eerste analyse van de rollen en verantwoordelijkheden van zaken rond een Enginner.Als je echt als de aard van het werk, en u het gevoel dat past bij uw persoonlijkheid nemen het op.de goede dingen over bijwerkingen baan is zij worden betaald knappe salarissen, krijgen een goede interactie tussen de industrie, en kan kennis op te doen op algemene technische aspecten van de industrie.

Maar het nadeel is je focus zal verschuiven van het ontwerpen van het oplossen van problemen, enz. Dat is waarom is het aanbevolen om een solide design ervaring hebben en worden dan een AE, zodat u kunt een goeroe op dat gebied worden

All the Best

Ons bedrijf richt zich op video-chip.video systeem is complex.Uiteraard AE vertrouwd met een dergelijke vorm van een systeem is zeer waardevol.

de rol van het veld ingenieur in de toekomst is de klant helpen de markt te verkennen en

zorgen voor minder tijd om te marcket.

met vriendelijke groetadityakant wrote:

Hallo vrienden Can, een orgaan vertel me wat is de rol n wat is de toekomst van het veld Application Engineer ....... Gelieve mij helpen ..Danken u alle vooraf ..........

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back