Hoe wordt integers concatanate in mikroC

I

internetuser2k12

Guest
Hello! In mijn project ben ik het invoeren van 0 tot 9 throygh toetsenbord. Ik wil weten hoe je gehele getallen concatanate, dat wil zeggen, als ik druk op 2 en 5 moet worden opgeslagen als 25 in een integer variabele.

Hi kan 'Character' worden gebruikt om de ingedrukte toets slaan in plaats van "Integer. Het zou heel makkelijk om een ​​'Character' dan 'Integer' samenvoegen. Hoop dat dit helpt ...

Hoi, 'Karakter' kan worden gebruikt om de ingedrukte toets op te slaan, in plaats van 'Integer'. Het zou heel makkelijk om een ​​'Character' dan 'Integer' samenvoegen. Hoop dat dit helpt ...
Kan je me een voorbeeld geven code?

Hoi, Wat voor soort toetsenbord dat u gebruikt, hoe het wordt aangesloten .. bibliotheek routines voor toetsenbord is verkrijgbaar in mikroC hulp. open "mikroC PRO voor PIC-Help" van het menu Start of vanuit mikroC IDE. Ga naar "mikroC PRO voor PIC Bibliotheken" -> "Hardware Bibliotheken" -> "Toetsenbord Library". Het voorbeeld code kan je helpen ..

Ik weet keypad bibliotheek en ik gebruik dat, maar ik wil weten hoe de ingevoerde char naar int converteren. Als ik voer 2 en 5 moet worden opgeslagen in een int variabele als 25. ---------- Update ------------------ OK. Het probleem opgelost.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back