Hoe werkt ping-pong versterker annuleren compenseren?

P

Pipeline

Guest
Door papier "Een rail-to-rail ping-pong op-amp" (JSSC sep 1996), weet ik niet begrijpen hoe de ping-pong compenseren annulering werken.
Aangezien de Vos zullen worden opgeslagen en feedback aan een input van een andere ingang paar, maar deze combinatie werkt open loop, waardoor de opgeslagen Vos zal worden versterkt en krijgen een * Vos bij de uitgang.hoe kan de offset worden geannuleerd?
Bedankt!

In ping pong operatie heb je twee identieke versterkers elk gemonteerd in een configuratie waardoor auto-nul van haar input te compenseren.Dan circuit opereert cyclicly door nul stellen van een versterker gedurende een klok Perio, terwijl de andere is verbonden met de belangrijkste loop, vervolgens bij de volgende klok periode, het nulpunt versterker is aangesloten op de belangrijkste lus, terwijl de andere versterker is nul.

Zoals u Swith van een versterker naar de andere, terwijl de tweede versterker wordt zeored, heet dit ping-pong.

Bedankt, en ik weet dat het principe.
Nu is mijn vraag is zijn er twee input paren van een identieke versterker, een voor-signaal en de andere voor offset feedback.maar als het werkt als een versterker, is alleen het signaal input paar gesloten-lus, en de andere ingang paar is eigenlijk open-lus.
hoe kunnen we gebruik van open-lus te doen annuleren compenseren?Ik begrijp dit niet in de krant.

hi pijpleiding
kon je post het papier of de link naar de ping-pong papier
bedankt,
dag

Hier is het papier:
http://ieeexplore.ieee.org/iel1/4/11273/00535417.pdf

De link die u gebracht kan er alleen worden geopend door IEEE lid.Kun je upload hier in dit forum?Ik kan u zeker helpen na de herziening van het papier.

Pipeline

De amin ingang wordt gebruikt als input signaal en, zoals u zei, waarschijnlijk het is om deel uit te maken van een gesloten lus.De tweede ingang wordt gebruikt voor offset-compensatie, dus sommige opslag apparaat, bijvoorbeeld een condensator, vooringenomenheid deze secundaire input om compensatie van de totale versterker dicht bij nul te krijgen.geen probleem als deze secundaire ingang actief in open lus, op voorwaarde dat de lekstromen via de schakelaars gebruikt om de versterkers nul niet wordt ingevoerd, zo veel drift tijdens de amplificatie fase.De ping-pong frequentie is afhankelijk van deze lekkage.

Bedankt Humungus.
Ik begrijp dat in open-loop, kan de correctie ingang annuleren de offset van het signaal input.Maar als we deze versterker gesloten-lus, de signaalingang pair is niet open-loop, dus is er elke verandering dan?dat is waar ik ben in de war.

BTW, kan iemand uitleggen hoe de klok frequentie te bepalen en de offset-opslag condensatoren in details?bedankt!

Pipeline wrote:

Bedankt Humungus.

Ik begrijp dat in open-loop, kan de correctie ingang annuleren de offset van het signaal input.
Maar als we deze versterker gesloten-lus, de signaalingang pair is niet open-loop, dus is er elke verandering dan?
dat is waar ik ben in de war.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back