Hoe werkt het zaad **** effect van de Delta-Sigma ADC (CS552)?

Y

yangyunxing

Guest
Ik weet niet of de kloksnelheid effect van de delta-sigma ADC.
Bijvoorbeeld, ik vind iemand gebruik 131kHz kristal voor CS5528, en het werkt goed.
maar CS5528 data sheet beveelt de meest voorkomende kristal: 32.768kHz.
Verder is 131kHz kristal zeer zeldzaam, dus ik wil veranderen 131kHz
kristal 32.768kHz kristal, ik weet niet of ik dit kan doen.

Hoi,
Crystal frequentie van 32KHz mag er niet toe, infact lijkt het beter uit ADC oogpunt, tenzij een andere verbinding met de rest van de interface circuit heeft.
Groeten,
Laktronics.

Zeer bedankt!Heeft u een heleboel toepassing ervaring over Del-Sig ADC-domein?Ik moet er zeker van, omdat ik maar een kans om mijn ontwerp af, of mijn baas moet me schuld hebben.Bovendien heb ik nog niet begrijp ", tenzij zij een andere verbinding met de rest van de interface circuit heeft.Andere verbinding betekent wat?

WHR kan ik terecht voor meer info abt Delta Sigma modulator en ADC!
bedankt
Shiv

Shiv, stel ik u niet studeren basis kennis van de DS-modulator, omdat het te moeilijk is.wat je moet doen is hoe deze te gebruiken.

Hoi,
Zoals je kunt zien van de data sheet van de fabrikant, de prestaties van de ADC is beter op 32 KHz.Het enige effect van de kristal frequentie is op de maximale conversie gegevens woord tarief, die niet kritisch is in strainguage als lage frequentie toepassingen.De maximale gegevens woord verlaagt tot 1 / 4 th wanneer u uw kristal frequentie terug te brengen tot 32KHz.Terzelfder tijd, met lage frequentie, de nauwkeurigheid van de ADC verbetert.Ook, omdat het systeem is ontworpen voor hogere frequentie, zal het SCK kloksnelheid snel genoeg zijn, die moeten werken voor lagere kristal frequentie ook.

Ik vraag me af waarom je niet gewoon veranderen de kristallen en zie wat er gebeurt, ik kan u verzekeren dat het niet ontploffen.

Groeten,
Laktronics.

Laktronics, het spijt me voor mijn slechte Engels.Ik vaak niet duidelijk kunnen expain wat ik wil zeggen.Ik heb begrepen uw uitleg.Heel erg bedankt.

Hoi,
Ik heb ook niet gevoeld iets mis is met uw eigen taal, het duidelijk voor mij.Tot slot heb je geprobeerd te gebruiken met 32KHz kristal, is het werkt?Eerder was ik vraag u alleen indien hetzelfde kristal werd ook gebruikt om de klok te bieden aan een aantal van de logica en de timing circuit op het bord, in welk geval, kunt u niet in staat zijn te veranderen.
Groeten,
Laktronics

Laktronics, heb ik gebruikt uw advies, en mijn ontwerp zal binnenkort worden afgerond.Veel FBGA onderdelen zijn zeer moeilijk, ik heb een week besteed aan de lay-out.Als de test resultaat zal goed zijn, zal ik je vertellen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back