Hoe weet de input impedantie in HFSS?

E

EdmundZheng

Guest
hoe weten de input impedantie, vooral met behulp van Microstrip feed?of moet ik nemen inschrijving aanpassen van de Microstrip of niet?Bedankt!

EdmundZheng,

U moet gebruik maken van een waveport en kijken Z0.
Als u meer informatie wilt gebruik maken van de "Port Slechts" oplossing modus en u krijgt alfa-en bèta-en nog wat meer info.
Later kunt u natuurlijk renormalze de S-matrix aan uw vereiste impedantie of gebruik Optimetrics het optimaliseren van de lidstaten om de juiste Z0.

Voor de berekening van nauwkeurige impedanties veranderen de haven nauwkeurigheid van 2% naar 0,3% (of zelfs 0,1%).

Groeten,
Itai

Hartelijk dank!
Maar ik ben nog steeds niet duidelijk nu.
De Z0 is kenmerkend impedantie van een haven, toch?De Z matric is niet de ingang impedantie?
Ik wil weten wanneer ik moet rekening worden gehouden met de feed lijn, voor de verschillende lengte veroorzaken verschillende Z matric.Ja, dat is de ingang impedantie van de antenne?

Ik denk dat u voor de berekening van de input impedantie
soms heb ik ook deze problemen

De havens instelling in HFSS wordt behandeld op deze manier: uitgaande van de haven is verbonden met de transmissie-lijn, de karakteristieke impedantie van de transimission lijn is Z0 (die je deze waarde en normaliseren naar elke gewenste waarde).Er wordt verondersteld dat ze perfect op elkaar.Als u te maken heeft met L-band-antenne, kunt u lezen Z-matrix, is de echte ingang impedantie.

Met vriendelijke groet,

U kunt definiëren integraal lijn op de haven.Probeer het.

asdfaaa schreef:

De havens instelling in HFSS wordt behandeld op deze manier: uitgaande van de haven is verbonden met de transmissie-lijn, de karakteristieke impedantie van de transimission lijn is Z0 (die je deze waarde en normaliseren naar elke gewenste waarde).
Er wordt verondersteld dat ze perfect op elkaar.
Als u te maken heeft met L-band-antenne, kunt u lezen Z-matrix, is de echte ingang impedantie.Met vriendelijke groet,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back