Hoe we gebruik van de MOS-capaciteit als Varactor?

Y

yellff

Guest
Wanneer we ontwerpen VCO, hoe kunnen we gebruik maken van de MOS-capaciteit als Varactor? Kan iemand mij wat advies.

check this
http://www.aicdesign.org/scnotes/2004notes/Chap02_2UP_5_2_04_.pdf

u vindt wat u vraagt

khouly

Hoi

Voor een LC Tank VCO, kunt u de capacitances te vervangen door twee eenvoudige MOS; Drain Bron en Bulk zijn met elkaar verbonden als een poort en het hek is een andere poort.
Er zijn enkele discussies over de richting van dit element, en ik heb beide richtingen in LC tank VCOs gezien.

Hoi
kunt verwijzen naar de werken Tsividis's zoals:
"Werking en modelleren van de MOS Transistor," Yannis Tsividis
alsmede de mededeling van de beste papier: "0.5-V Analog Circuit technieken en hun toepassing in OTA en Filter Design," door Chatterjee, Tsividis en Kinget
om uit te vinden waardoor varactors in de meest beroemde configs.en dan VCO maar uit het papier.

Met vriendelijke groet,
SAZ

Gewoon kort uitlekken en korte, gebruik hek als controle, zal het zich gedragen als een condensator.

sommige design kits bevatten een opeenstapeling modus Varactor, in plaats van de n p-regio's binnen goed, zetten ze het in een nwell, zodat de charaterisitics van de MOS capaciteit gedragen op een monotone wijze

nassim_el85 wrote:

HoiVoor een LC Tank VCO, kunt u de capacitances te vervangen door twee eenvoudige MOS; Drain Bron en Bulk zijn met elkaar verbonden als een poort en het hek is een andere poort.

Er zijn enkele discussies over de richting van dit element, en ik heb beide richtingen in LC tank VCOs gezien.

Ik lay-out een p-Varactor en een n-Varactor, hoeveel verschillende zijn zij in de
capaciteitsverandering tarief met de gate spanning?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back