hoe voeg paginanummer volgen off-page connector

Y

yzb1658

Guest
die weten hoe te plaatsen off-page connector met pagina numner.help me, dank!

Op de off-page connector symbool, moet je het toevoegen van de Makelaar "Fiche Pointer",
met een waarde van "x" voor wat het blad nummer automatisch te vullen.

Hierna, in de verwijzing. Asc bestand, moet u de naam die u hebt toegevoegd symbool de "Fiche Pointer" voorwerpen, dus dat zal het programma automatisch vullen deze symbolen alleen.

Die regel zou er zo uitzien; * SYMBOL_TYPE "INTER_PAGE CONNECTOR" of "hiërarchisch CONNECTOR"

Sorry, ik vergeet te vertellen je welke soft ik gebruikte, ik gebruik zacht is capture DIS, I want to show off-pagina Blad nummer, maar ik kan niet.Wie kan mij vertellen?dank!

Ja er zijn meer dan enkele schematische instrumenten en hulpmiddelen die er lay-out en het helpt bij vragen te stellen om te specificeren welk gereedschap en welke versie is en sla lezers tijd ....

Nu je heb genoemd is DIS ga je gewoon naar annoteren en selecteer vervolgens toevoegen Intersheet referenties en ga via de setup om uw Off pagina Connectoren nummering.
en locatie.

M

bedankt!Ik wel, maar ik wil weten of ik hernummert Onderdeelnummer, de nummer ons mijn definiëren, hoe kan ik doen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back