Hoe voeg ik kortsluiting speld in IE3D

M

micro_tech

Guest
Hoi,

Kan iemand gelieve mij een hint voor kortsluiting pin in IE3D (MGrid) toe te voegen voor microstrip antenne ...?

thanx

Hoi,

Vertices toevoegen waar u wanna kort. Selecteren die vertices en met de hulp van ADV edit-> buid via de aansluitende randen of in het geval buid via via geselecteerde polygonen kan u in staat het kort.

Hi balaguru thavamani,

Bedankt voor uw antwoord ...
Voordat, gedaan ik de kortsluiting van de patch-antenne met behulp van de "Conische via" ...
Is het dezelfde (ik bedoel in de resultaten)?
En voor de diameter van kortsluiting pin eigenlijk hoeveel het is (die ook gebruikt in de praktijk)?

Groeten

Hoi,

Normaal in gedrukte Antennes circulaire via (PTH) zal worden gebruikt.

en in geval van dia het hangt af van de frequentie van de werking en de omvang van de

antenne.

Hi:

Als u lint vias tussen randen zijn gebouw op 2 verschillende lagen, kunt u gebruik Adv Edit-> Bouw Via Connection ...Als u wilt solide vias bouwen, kunt u gebruik maken ENTITY-> CONICAL VIA.U kunt ook het maken van de vorm van het middel als een veelhoek op een laag.Vervolgens selecteert u het en Adv Bewerken-> Bouw Holes and Vias gebruik van geselecteerde polygonen.Als ze vorm hetzelfde zijn, moeten zij dezelfde resultaten opleveren.

met vriendelijke groet,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back