hoe voeg een ideale macht divider in HFSS?

B

bingjiang99

Guest
Beste allemaal,

Ik probeer om een goede CP-antenne met 90 graden faseverschuiving.Daarom is, betekent dit dat ik moet gebruiken twee voedingen.Ik wil weten of er een manier om een idee macht divider / splitter in de HFSS?

Thanks a lot,

Beste allemaal,

Het lijkt er geen manier om een ideale kracht divider in HFSS.Met het oog op het ontwerpen van een CP-antenne met redelijke bandbreedte pa, ik heb voor het gebruik van twee voedingen.Dus ik deed het op deze manier
1) Ik heb twee grote bron van havens in de HFSS en afstemmen van de antenne met een goede bandbreedte en Axiale Ratio.
2) Vervolgens exporteer ik het naar Designer en combineert dit met een goede macht divider.
3) Simuleer de hele route in Designer.

Echter, de gesimuleerde resultaat is niet wat ik verwacht.Ik dacht dat de bandbreedte moeten identiek zijn, maar dat is het niet.

Heeft u ideeën over dit?

Thanks a lot,

Heeft iemand ervaring met het ontwerpen van een circularly gepolariseerde antenne met twee voedingen?Bedankt,

U kunt een object of aan de oppervlakte, dan toewijzen aan een adem-element.HFSS-> grens-> assign-> adem RLC
Hoop dat dit helpt.

Songco schreef:

Hoe heeft u het isolement resister in

HFSS? Dank je.

Weet iemand of er een manier om een model van een coax-splitter macht in HFSS of is het makkelijker om een adem waveport aan de 2-uitgang havens?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back