Hoe vind ik een baan buiten China.

S

seeinsight

Guest
Ik ben afgestudeerd van een van de top tien van de universiteit en kreeg mijn meester graden in Microelectronics.and nu heb ik bijna drie jaar ervaring als een digitaal ontwerp ingenieur.
Ik wil een baan te vinden buiten china.in land als Singapore, Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, UK, USA.
Nu ben ik mijn english.Which manier vind ik een baan oversea beoefenen? Naast Engels, Wat heb ik nodig voor te bereiden?
Bedankt.

Hallo,

Je hebt een werkvergunning, die zeer moeilijk te krijgen.NZ weglaten uit uw lijst van landen - niets voor u te kijken en vind daar maar schapen en zieke mensen retard.Australië is dezelfde onzin.Je kunt beter proberen de VS, Canada Singapore, het Verenigd Koninkrijk en Europa.Landen, zowel met de technologie en een hoge ethiek.Engels is erg belangrijk en extra talen zijn een waardevol ook, maar vooral alles wat je nodig hebt om een potentiële werkgever die zal worden klaar om u te huren vinden, en zoals gezegd het is verdomd moeilijk (uit ervaring).

Good luck anyway,

- IR

U kunt het beste past voor een PhD-programma in de Verenigde Staten, Canada.Van daaruit bouw je verbinding met uw adviseur en vervolgens uw potentiële werkgevers.

De meeste toezichthouders hebben niet zo veel verbindingen ten opzichte van het aantal studenten dat ze hebben, dus dit kan een lang proces lang ... niet spreken van directe ervaring, maar heb het gezien allemaal in actie ...

Ik zag een aantal positons in India.U vindt ze in monster.com

DanTheMan wrote:

De meeste toezichthouders hebben niet zo veel verbindingen ten opzichte van het aantal studenten dat ze hebben, dus dit kan een lang proces lang ... niet spreken van directe ervaring, maar heb het gezien allemaal in actie ...

stel u vanaf Singapore bedrijven.U kunt zoeken online naar het bedrijf namen, dan schrijven om hun HR-direct, en zeggen: u kunt naar Singapore voor een gesprek door reisvisum.als ze echt mensen nodig hebben en ur werkelijk uitstekend, kunt u vinden van een baan.

maar in het algemeen is het moeilijk, BCZ de economie is niet zo goed nog niet.

nastreven uw phd of master diploma in de VS.dan kun je een baan.het hangt af van uw inspanning.
of getrouwd met een buitenlander dan baan EAY te krijgen.
het hangt je kans.

seeinsight, je Engels is zeer goed.De high-tech economie in de VS is niet erg goed op dit moment - het is moeilijk voor iedereen (buitenlander of Amerikaanse burger) om een baan in high-tech industrie te vinden.

Bovendien is veel van de geïndustrialiseerde landen zijn het opzetten van ontwerp en onderzoek centra in plaatsen als India, China, Taiwan, Rusland, etc. Als u probeert de VS te gaan als een werknemer nu, is er een kans dat je wordt niet concurreren tegen de Amerikaanse -werknemers.In plaats daarvan zul concurreren tegen een uitbesteden werknemer (in de offshore-land.)

Het is iets moeilijker om de VS nu invoeren, als gevolg van veranderingen in het immigratiebeleid (door de Amerikaanse regering.) Terzelfder tijd, Amerikaanse bedrijven minder bereid zijn om een buitenlandse werknemer sponsor (H1-visum) voor een verscheidenheid van redenen.

U moet overwegen om in China, want om eerlijk te zijn, iedereen weet dat de high-tech industrie zal toenemen in China.En wanneer dat gebeurt, iemand gaat BIG verliezen (niet China!)

> NZ weglaten uit uw lijst van landen - niets voor u te kijken en daar, maar vinden schapen en zieke mensen retard.

Wow, probeer je te krijgen gasten detachering geschrapt privileges voor iedereen?

He, nu je het zegt, niet de moeite niet op zoek naar werk in Antarctica en de Arctische gebied.Gewoon een stelletje domme vliegende watervogels (pinguïns) en onspectaculair ursines (ijsberen.)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back