Hoe vervoer een ontwerp van Synopsis te Cadence?

H

Hughes

Guest
Ik wil het vervoer van de gesynthetiseerd ontwerp tot Cadence Componist.Als ik sla de Synopsis model als verilog formaat en de invoer in Cadence, de standaard cel symbolen worden standaard rechthoek symbolen, andere dan die van de gieterij.Als ik sla de Synopsis model als Edif, krijg ik een foutmelding die zegt: "De meter schalen in bibliotheken 'generic.sdb' en 'stdcell' niet gelijk zijn. (EDFO-2)"

Ik ben newbie in digitale ontwerp.Elke vrienden kunnen mij helpen?Thanks in advance.

hoi,
Ik denk verilog netlist invoer in cadans is OK.het symbool fout becoz je niet de juiste symbool lib in u werkingssfeer milieu

Ik ben het ermee eens.Netlist &. Lib bestand zijn imdependent tot de instrumenten.

linuxluo schreef:

hoi,

Ik denk verilog netlist invoer in cadans is OK.
het symbool fout becoz je niet de juiste symbool lib in u werkingssfeer milieu

Ik ontmoette deze problemen eenmaal jaar geleden.Het was een lib
het probleem.U migh wilt controleren uw lib ...tim, cel, voor synopsys, maar LEF, tlf, DEF voor Cadence ...

Dit probleem is nu opgelost.Zet het samengestelde verilog netlist en de componenten definitiebestand bieden door gieterij in de vorm vermelding "Bestanden worden ingevoerd", en voeg het symbool bibliotheek naam aan de vorm vermelding "referentie Bibliotheken".

Controleer de "Cadence-Synopsys Interface" (CSI) in de handleiding.

zie bijgevoegde cadans te synopsys interface referentie handleiding
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Import ontwerp en SDC (Generad door DC) naar Cadence,
zal behalve.

U migh wilt controleren uw lib ...tim, cel, voor synopsys, maar LEF, tlf, DEF voor Cadence ...

Ik ben het genereren van standaard cel met difft ext met betrekking tot de klant

cadans componist kan verilog In .. maar als netlist te complex of componist GRID te groot ..

verilogIN hebben bug op ..sommige netto zal "gebroken" en hebben verschillende netname (zelfs hetzelfde netto)

Het is fout ..vroege versie componist BUG

door de manier, hebben andere scehmatic tool kan verilog-IN?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back