hoe uittreksel van een reeks van specifieke waarden in IE3D?

V

Voetbal

Guest
hi, iedereen:
Nu ben ik met IE3D voor de berekening van een microstrip antenne.De antenne is zeer eenvoudig, slechts bestaande uit oneindig vlakke grond, de ondergrond en rechthoek radiator gevoed door coaxiale!
Wat ik nodig heb om te gaan met extract is om de waarden van de stroom bij een bepaald punt op de radiator van de *. huidig bestand in post-proces van IE3D simulatie.
Ik heb de *. huidig bestand, vond het huidig bestand met inbegrip van informatie van de geometrie, versie, diëlektrische, en zo verder van andere parameters.Maar ik kan niet bepalen corresponing relaties tussen de waarden van de huidige (zowel echte delen en imaginaire delen) en geometrie.

Wie kan me vertellen wat ik moet doen?
Het onderstaande bijgevoegde bestand is een huidig type van een gesimuleerd door IE3D.

Football schreef:

hi, iedereen:

Nu ben ik met IE3D voor de berekening van een microstrip antenne.
De antenne is zeer eenvoudig, slechts bestaande uit oneindig vlakke grond, de ondergrond en rechthoek radiator gevoed door coaxiale!

Wat ik nodig heb om te gaan met extract is om de waarden van de stroom bij een bepaald punt op de radiator van de *. huidig bestand in post-proces van IE3D simulatie.

Ik heb de *. huidig bestand, vond het huidig bestand met inbegrip van informatie van de geometrie, versie, diëlektrische, en zo verder van andere parameters.
Maar ik kan niet bepalen corresponing relaties tussen de waarden van de huidige (zowel echte delen en imaginaire delen) en geometrie.Wie kan me vertellen wat ik moet doen?

Het onderstaande bijgevoegde bestand is een huidig type van een gesimuleerd door IE3D.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back