hoe u kunt bepalen setup en hold time

C

Chethan

Guest
Hi All,

Kan iemand me uitleggen hoe te opstelling bepalen en houden tijd voor een DFF op transistor niveau gebruik van een kruid simulator.Wat is de experimentele setup voor dit?Alle materialen met betrekking tot dezelfde zou zeer nuttig zijn.

Thanks in advance
Chethan

Hi Friend,
Zie mijn post:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=280233&highlight=hold setup

En ik hoop dat steeds andere antwoorden.

Groeten,
Master_Picengineer.

Pulse Waveform
Algemene vorm

PULSE (V1 V2 Tr Td Tf Pw Period)

PULSE parameter
Standaardwaarde
Eenheden

V1 - initiële spanning
geen
volt

V2 - topspanning
geen
volt

Td - initiële vertragingstijd
0
seconden

Tr - stijgtijd
Tstep
seconden

Tf - val tijd
Tstep
seconden

PW - pulsbreedte
Tstop
seconden

Periode - pilse periode
Tstop
seconden

Definieer een pulse golfvorm in het formaat en ervoor te zorgen dat het voldoet aan de setup en houdt u tijd en dan controleren of de output volgt de input.Dan kent de vertraging waarde aan een variabele.Laten we zeggen dat bijvoorbeeld de klok stijgt op 10ns.Sweep de variabele vertraging van ongeveer 5ns naar 12ns.Plot de grafiek en het dichtst waarde van de variabele naar de sweep 10ns waarvan de output wordt recht geeft je de setup-tijd.

Ik ben niet zeker over de tijd te houden.Maar zodra je de setup-tijd, definiëren een puls golfvorm met die vertraging (om te waarborgen dat voldoet aan de setup-tijd criteria).Maak de breedte van de golfvorm als een variabele en vegen het van zeer dicht bij de rand klok te ver weg van de rand.Dat geeft je een punt waarop de output volledig is vergrendeld en dan moet je in staat zijn om het ruim de tijd te krijgen.

-AravindToegevoegd na 17 minuten:Gewoon om een beetje te helpen met uitleg.Dit is een voorbeeld

VSW 10 5 PULSE (0V 5V 5us 0.5us 0.5us 4.5us 10US)

Het diagram geeft de vertegenwoordiging van de pols bovenstaande definitie.De witte lijn in het diagram geeft de stijgende flank van de klok.

Merk op hoe de pols definitie (vertraging variabele) zorgt ervoor dat het signaal te stijgen op 5us.Om setup-tijd variëren de vertraging van het signaal verplaatsen van ver tot zeer dicht bij de stijgende flank van de klok.Wanneer u de resultaten plot, de FF o / p zal volgen op de i / p-waarden en voor de meeste niet verder dan een punt.Na het punt zal het ff o / p altijd mislukken.Het diagram toont de vertraging variabele wordt gevarieerd van 2US tot ongeveer 5.9us.Op en na 5.9us de FF mislukt.Dus neem de eerdere vertraging waarde waarvoor het ff werkte goed en het aftrekken van 7 en je moet setup-tijd krijgen.

Voor het bezit tijd doen hetzelfde proces door het variëren van de breedte aan de andere kant van de stijgende flank en ontvang het ruim de tijd.

De nauwkeurigheid van uw resultaten is afhankelijk van het aantal iteraties dat je kunt doen.Zodra u twee punten, een waar ff werken en eenmaal waar het niet vinden, kunt u verder iteraties tussen deze twee punten om een meer accurate resultaten.

Hoop dat dit helpt.

-Aravind

Heb je de verkeerde module laatste keer.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back