hoe u bestanden van HD naar SD met microcontroller?

P

purusa

Guest
HI ... dit is zeer dringend!

Ik heb microcontroller aan boord Interfacing SD-kaart met ATmega8.Ik gebruik 1GB SD-kaart.In de broncode, de verbinding tussen de pc naar mijn microcontroller board, met behulp van hyper terminal.Dus, hoe de overdracht bestand / kopiëren bestand van de harde schijf naar mijn SD-kaart met mijn microcontroller board ?!?!?!?!zonder gebruik hyper terminal.Misschien, zijn zoals USB.Kan iemand helpen MEEE !!!!!

U kunt reageren in het forum of sturen naar mijn e-mail 'purusa_sukma (at) yahoo.com "

Dank en please help me!

Alle GBU!

U moet een bestuurder ontwerp (of aankoop) voor interfacing SD-kaart (zoek op google).vervolgens door pagina schrijven & page leesoperatie u kunt doen ur gewenste taak.

Hoi,
Je moet een software in ur micro-controller te schrijven om gegevens van de PC te krijgen en schrijven in SD

Schrijf een programma voor micro-controller om gegevens van uw pc lezen en schrijven naar SD-kaart.
Er zijn vele broncode beschikbaar op het internet.

asif_aiub wrote:

TELL ME HOW TO converteren van een UPS OP EEN IPS

Ik ben het eens met Pranum77.Ik meestal niet zal reageren op een nieuwe vraag geplakt het einde van een andere thread - especailly een die niets te maken met de oorspronkelijke quesiton heeft!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back