hoe transformator te gebruiken in circuit maker

S

shreyas_patel21

Guest
Hallo iedereen Ik gebruik circuit maker software voor de simulatie. Is er een manier om multitoetsmethode transformator te simuleren? er is geen component voor multitap transformator. kunnen we onze eigen onderdeel van de multitap transformator.? Dank je wel!

Ik ben niet bekend met circuit maker, maar misschien laat u de transformator secundaire (of primaire) drijven. Als je niet graag op een knooppunt grond in het drijvende deel van het circuit, kunt u een grote waarde weerstand (zeg 10MEG) toe te voegen vanuit een knooppunt in het aan de grond. Als dit niet oplossen van uw fout ... dan hoop ik dat een aantal anderen zullen u binnenkort helpen.

dank je KerimF! Het was graound probleem. Is er een manier om multitoetsmethode transformator te simuleren? er is geen component voor multitap transformator. kunnen we onze eigen onderdeel van de multitap transformator.? thankyou

Natuurlijk kunnen we. Maar ik weet niet zeker hoe ik kan helpen met de 'circuit maker'. Gewijzigd: Het gebeurt dat de eerste simulator ben ik begonnen met ongeveer 1 jaar geleden is LTspice (gemakkelijk, professioneel en gratis :)). LTspice stelt ons in staat om het circuit te bouwen als een shematic dan simuleren. Hoe werkt circuit maker zijn werk? ... Misschien is het vergelijkbaar in dit opzicht.

ja ik vond het ook hetzelfde werkt, maar ik weet niet hoe om componenten te maken in het? Dank u

hoe krijg je de kenmerken ervan nader? zoals Lp (primaire inductantie) ... Np / Ns (turn-ratio) ... K (wederzijdse inductie, meestal dicht bij 1) ... enz.

hoe krijg je de kenmerken ervan nader? zoals Lp (primaire inductantie) ... Np / Ns (turn-ratio) ... K (wederzijdse inductie, meestal dicht bij 1) ... etc
door te dubbelklikken op component en de invoering van de waarden in de eigenschappen.

Sorry ik kan niet raden welke eigenschappen van de transformator u kunt opgeven, omdat we werken op twee verschillende simulatoren.

Dank je wel! Ik had het over eigenschappen als primaire: secundaire overbrengingsverhouding

Is het mogelijk om twee spoelen op het schema toevoegen en definiëren hun koppeling (K)? Toegevoegd: Ik downloadde now "CircuitMaker Gebruiker Manual.pdf" Ik zal proberen om het te lezen. Maar het lijkt het is een voorbeeld voor uw vraag. Ik had deze PDF door seatching op Yahoo: "circuit maker" pdf En ik kreeg: Geïntegreerde Schematische Capture en Circuit Simulation www.wfu.edu / ... / CircuitMaker% 20User% 20Manual.pdf Kan niet worden geopend, het is gewoon een referentie als gegeven door Yahoo.

Dank je wel! Hier vond ik de PDF maar het is niet mogelijk om twee spoelen toe te voegen in de scheamtic zoals u voorgesteld. maar ik zal proberen om nieuwe component per [URL = "http://www.engr.usask.ca/classes/EE/221/lab/cm_usermanual.pdf"] handleiding [/URL] te creëren

Ik kon niet downloaden van de PDF die u hebt gevonden ... misschien is onze server. Over de drie spoelen, was ik niet suggereren maar gewoon laten zien dat je "circuit maker" deze functie heeft. Succes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back