Hoe tot 2,4 GHz parabolische antenne installeren?

W

weeyndha

Guest
Hallo allemaal, Ik sta op het 2,4 GHz parabolische antenne voor draadloze LAN-installeren, maar ik heb geen ervaring. Please help me. Heb ik speciaal gereedschap? Hoe kan ik controleren of mijn installatie optimaal is? Groeten

Het installeren van een antenne in een systeem alleen de behoeften van uw inspanning om het te wijzen naar een afgelegen tegenover antenne. U kunt denken aan microgolven zich gedraagt als een lichtstraal. Het wordt aanbevolen om een ontvanger is aangesloten op de antenne tijdens de installatie te gebruiken, met een RSSI of signaal-niveau-indicator. Naar aanleiding van de indicator, je zal dan de antenne voor een maximum punt, met behulp van de mechanische bevestiging schroeven, bevestig de optimale positie. Als u echter, moeten beide antennes te installeren, moet je een vriend die de andere antenne af te handelen en een walkie-talkie om te communiceren met hem. Je zult allebei om de posities van elke antenne te optimaliseren in kleine stapjes. Zodra het signaal-niveau-indicatie is optimaal, moeten beide antennes worden vastgesteld in de optimale positie. Het is een goede hands-on ervaring aanbevolen voor iedereen die de afhandeling van een draadloze communicatie link.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back