hoe te weten te komen of die hiermee overeenkomen in analoge lay-out

S

s3034585

Guest
hoi
kan iemand mij vertellen hoe te vinden of we hebben voldaan aan de criteria voldoen tijdens het ontwerpen van lay-out.elke analoge ckt heeft enkele matching vereist.dus we gebruik van gemeenschappelijke zwaartepunt en interdigitised methoden voor het ontwerpen van de lay-out.nu na hoe dit te constateren dat de lay-out die wij hebben gedaan is aan de eisen voldoen of niet.hoe om te oordelen dat de koppeling niet is voldaan en we moeten wat meer moeite om een bijpassende gd krijgen.

Thanks in advance

Tama

Dit is een vraag die nauwelijks te beantwoorden.Ten eerste zal ik de overeenkomende gegevens van Foundry.Vervolgens heb ik de lay-out stijl zal controleren om te worden gebruikt.na de lay-out, zal ik de paracitics door extractie en lay-out door de ogen.Tot slot zal ik de post-sim resultaten.

Yibin.

Kan iemand adviseren wat materiaal over matching in anlaog lay-out?RF-lay-out zal de beste zijn.

Het is met betrekking tot ontwerper.Alleen de ontwerper weet welke circuit belangrijk is.Dus de sleutel circuit lay-out zal worden zorgvuldig.

Indeling is afhankelijk van ervaring sterk, en je kunt beheersen sommige regels van lay-out van de boeken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back