Hoe te voltooien perfecte controle?

H

harryzhu

Guest
Ik hoorde verificatie heeft 70% werken volgens de code schrijven en je moet veel testbench code schrijven, maar als je niet een grote VLSI-ontwerp, dat je onmogelijk te bereiken en ervoor te zorgen perfect.Hoe kan ik nu doen?

Ik ben een nieuwe man en hebben geen enkele ervaring aan.Kan Vera of specman doen?Wat is de gemeenschappelijke methode van dit proces?

Have a good day!

Met vriendelijke groet,

Verificatie is de taak die nooit finnishes en kon niet perfect zijn.
U moet weten dat op het begin, dus je moet plannen en prioratize functies die u wilt controleren.
Vera of e zou kunnen helpen om meer te doen exostive testen, maar alleen als je weet wat je aan het doen bent.Toch kon nooit perfect zijn.

Controle moet alle de gestelde eisen.Uitzondering gevallen en andere speciale test gevallen gelaten zullen worden gerapporteerd als bug in latere stadia en ontvang gecorrigeerd om het product te verbeteren.Dus de testbench atleast moeten de testcase voor het ontwerp vereiste verificatie.Gemodulariseerd aanpak is krachtig voor verificatin.

Met vriendelijke groet,
George.

Zijn heel makkelijk om een perfecte controle te krijgen.Eerst krijgt een Cold Fusion power generator, en attatch het naar een perpetuum mobile.Neem steen een filosoof en duik in de fontein van de jeugd.Gebruik vervolgens een time-machine Einstein te ontmoeten en zijn geest te lezen om tips vragen.

</ zware ironie>

harryzhu wrote:

Ik hoorde verificatie heeft 70% werken volgens de code schrijven en je moet veel testbench code schrijven, maar als je niet een grote VLSI-ontwerp, dat je onmogelijk te bereiken en ervoor te zorgen perfect.
Hoe kan ik nu doen?

Als u een perfecte controle hebt, dan zijn er geen verificatie.

Voor verschillende ontwerpen, TTM heeft verschillende druk.Verificatie alleen maar ervoor te zorgen dat de functionaliteit van het ontwerp en de produktdossier is gelijk.

Dus nadat je klaar bent met de code coverage en functie dekking te testen, kan u denkt dat u klaar bent met verificaiton.
Zeker, is de mate van uw verificatie familielid met je twee procent van de dekkingen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back