Hoe te verifiëren DFT patronen

Q

Questionmark

Guest
Wij voeren Scan Chain, Bist, Boundary Scan en sommige testtoestand voor meerdere IP-adressen (zoals PLL).Wij ontwikkelen onze eigen TAP controller en uitbreiden van de JTAG instructies voor Bist doel.
Mijn vraag is: Hoe om te controleren of de verschillende patronen van elke test?Ik geloof dat er moet worden een aantal werkzaamheden in beide RTL verificatie en Gate-niveau simulatie.
Te meer specifieke, die test moeten ontwikkelen verificatie milieu door onszelf en die kunnen genereren testbench door tools.
Een kan helpen?Bedankt.

Ik heb niet veel ervaring, maar ik denk dat de atpg hulpmiddel kan de testbench die verilog bestand.
Het kan worden gesimuleerd met simuate tools.Heb ik gelijk?

Voor scannen keten kunt u verificatie met het bewerken van het verilog proefbank van TertraMax.Voor Bist en JTAG, kunt u ook gebruik maken van testbench uit de bijbehorende instrumenten.

Hoi,

1) Voor de uitbreiding JTAG Visuminstructies, U dient uw JTAG Model zodanig dat
Het zal uw own'n instructies en zorg ervoor dat RTL gedrag juist is en neem het op hetzelfde niveau Gate simulaties ook.

2) BSD - Ik denk Tools zal genereren testbank, als u uw eigen BDS cel dan heb je te maken TB op basis van uw cel logica.

3) Scan Chain, ik denk dat ATPG instrument uit Mentor kan genoeg?groeten
yln

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back