Hoe te sturen van Spartan 3E kit op een PC? (Met behulp van USB-kabel)

M

modeonz

Guest
ik werk in de auto-project en het gebruik van spartaans 3e kit en nog een ding dat ik moet ik nodig om de gegevens die ik ontvangen door de kit te sturen naar de pc via een USB-kabel 20 toen ik vond geen oplossing ik denk dat littel en een idee krijgen, maar ik don 't weten of het waar is ik denk dat usb-kabel is directrly te sluiten op de FPGA dus ik kan het verzenden van gegevens aan de pin van FPGA die verbinding maken met de usb, en maak een clk en verzenden van de gegevens door. maar ik wist niet welke pin moet ik sturen op. dus als dit idee waar is kunt u mij zeggen wat moet ik doen? als het niet waar is vertel me wat moet ik doen?

Als u doelt op de Xilinx / Digilent Spartan-3E Starter Kit, dan de USB-poort is alleen verbonden met de FPGA's JTAG configuratie / debug poort. Helaas, Xilinx weigert om documentatie voor hun USB protocol, dus je moet Xilinx software te gebruiken, en de enige software die ze bepalen dat kunnen doen voor algemene doeleinden JTAG communicatie is ChipScope de TCL tolk. Je zou kunnen schrijven een ChipScope TCL script dat de gesprekken via USB via JTAG naar een BSCAN macro en scan-keten die je hebt geplaatst in uw FPGA ontwerp, maar dat is zo onhandig! Xilinx's PDF's ook weglaten de USB-pagina van het schema, en verberg de USB-sectie van de gerber percelen (gemakkelijk unhidden met Acrobat). Ik heb een aantal forum discussies over het herprogrammeren van de Xilinx USB CPLD met verschillende code die goed is gedocumenteerd, dus je zou om te praten van een USB-controller. Maar vergeet niet dat je nog steeds doorheen gaan JTAG, en dat is wat onhandig. Ook zal Xilinx iMPACT niet meer werken totdat u de oorspronkelijke CPLD-code, en het herprogrammeren van de CPLD is traag. Ik ben al op zoek naar een manier om door de Xilinx CPLD te krijgen zonder herprogrammering, maar ik heb niet gevonden geen duidelijke meldingen van succes. De Xilinx Platform Kabel USB-apparaat (XPCU) heeft dezelfde situatie. Als iemand weet een eenvoudiger manier, neem dan contact op!

dank je wel lieve, dus ik moet gebruiken chipscope, maar het probleem is dat ik niet het voor gebruiken dus als iemand weet een goede leer-papier voor dit programma, kunt u mij zeggen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back