Hoe te stemmen / optimaliseren van de Probe-feed om Patch Antenna in IE3D

W

winglj

Guest
Hallo, iedereen.Ik vraag mij af hoe de ligging van de sonde-feed om Patch Antenna veranderlijk in IE3D vastgesteld?Ik probeer al de laag (inclusief 3D) en venster selecteert u de sonde en het stelt u "variableo voor geselecteerde object", maar ik weet niet zeker of is het juist.

BTW, wanneer u de "sonde feed om Patch", wat is de meansing van Positief / Negatief niveau?Ik ben benieuwd hoe IE3D model van de sonde-feed.Is het proberen om het model zoals uniforme verdeling huidige of een iets anders?En is het de straal gelijk is aan de binnenste geleider straal van de coaxiale kabel?Zo ja, hoe over de buitenste geleider straal?

Thanks in advance

HI, Winglj: (1) Ik lijkt mij uw procedure correct is.Je wordt verondersteld om te kunnen een sonde locatie te definiëren als een optimalisatie variabele.Ja.U moet Selecteer alle vertices op alle lagen voor.Deze procedure is weergegeven in de Zeland Virtual Training in www.zeland.com.(2).Gelieve de negatieve niveau op de grond (z = 0) en positief te worden ongeveer 1% van het substraat dikte.Het moet opleveren zeer nauwkeurige resultaten.Enkele voorbeelden zijn benchmark weergegeven in de c: \ program files \ Zeland \ ie3d \ voorbeelden directory.U kunt zien perfecte overeenkomst met de meting.Groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back