Hoe te simuleren spoel met patroon grond afgeschermd?

L

Logan_

Guest
Ik ben te gebruiken sonnet en het momentum met AMS c35 parameters. Dus hoe het patroon grond schild te stellen in sonnet of impuls? Alvast bedankt

[Quote = Logan_] Ik ben gebruiken sonnet en het momentum met AMS c35 parameters. Dus hoe het patroon grond schild te stellen in sonnet of impuls? Alvast bedankt [/quote] Hi Logan: Ik zou denken dat als je al de lay-out gemaakt in een van beide Cadence Virtuoso of ADS lay-out, je kon gewoon Sonnet of Momentum gebruiken via hun respectieve interfaces voor deze omgevingen. Beide instrumenten kunnen native worden gebruikt binnen ADS. Sonnet kan native worden gebruikt binnen Cadence Virtuoso, en je moet in staat zijn om Momentum gebruiken in Cadence door de RFDE software suite, die in feite is ADS binnenkant van Cadence. Anders worden hoe u het tekenen van de structuur? Ik zou denken dat je de grond schild is gewoon een ander patroon van metaal, maar op een ander niveau dan je spoel (dat wil zeggen, onder de wikkelingen, en misschien op of net boven je polyshield laag?). Good luck, - Max

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back