Hoe te simuleren schakelaar condensator circuit in ADS

I

IEXPLORER

Guest
Ik vraag me af hoe te simuleren schakelaar condensator circuit zoals de SC-filter 's frequentieresponsie in advertenties, in cadans ik kan gebruiken PSS en PXF, maar hoe kan ik dit doen in advertenties? Does anyone know it?Thanks very much!

Ik denk dat u geen andere optie dan de transiënte smulation.

U kunt geen gebruik van de HB-motor in ADS

Khouly

Maar hoe kan ik de frequentie respons TRAN?Zou u alstublieft uitleggen dat in de details, dankzij

IEXPLORER schreef:

Ik vraag me af hoe te simuleren schakelaar condensator circuit zoals de SC-filter 's frequentieresponsie in advertenties, in cadans ik kan gebruiken PSS en PXF, maar hoe kan ik dit doen in advertenties? Does anyone know it?
Thanks very much!

Bedankt, LVW
gebruik CT plaatsvervangend is een goed idee, maar helaas kunnen we niet krijgen tweede orde effect zoals belast injecteren of parasiet in onze simulatie, het
is niet erg handig voor de prestaties te verbeteren, is het niet?

Ja, ik ben het eens met dat.Vervanging van s / c elementen door continue tijd-eenheden kunnen worden aanbevolen als u geïnteresseerd bent in het principe en ideaal frequentieresponsie
(bv. voor zelfstudie doeleinden).Parasitaire effecten zijn moeilijk te dekken.

voor geschakelde condensator circuit gebruiken transent analyse, dan FFT om het frequentiebereik van het circuit

khouly

Dankzij khouly
Ik heb dit eerder meegemaakt, maar nog steeds een probleem, als je met FFT trans sim, krijg je de output spectrum met centrum freq en harmonischen, dus je kunt alleen maar spanning of kracht van een punt frequentie, Ik vraag me af of er enige manier om de steady-state en doe AC sim?

in advertenties Ik denk niet dat AC simulatie kan omgaan.Als u geïnteresseerd bent in de steady state, u nodig voor het uitvoeren van de transiënte voor lange tijd.

een andere manier.U kunt de HP met grote Om ongeveer 9 tot 13,
Ik heb niet proberen vóór.maar u moet vragen Agilent jongens

khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back