Hoe te simuleren m / FMAX in de AWR (magnetron office)?

S

selwyn008

Guest
Hallo, jongens
Ik wil zien hoe m / FMAX veranderingen met verschillende Ic om de beste bias voor apparaat te kiezen.
Hoe kan ik dit perceel bocht in Microwavr Office?

Ik gebruikte de doorvoer tijd (TFF) naar ft simuleren:
TFF = TF * (1 xtf * (indien / (indien ITF)) ^ 2 * exp (VBC / (1,44 * VTF)))
en wanneer is de ideale voren verspreiding huidige, if = IS * (exp (VBE / (NF * Vt)) -1)
Dan ft = 1 / (2pi * TFF).
Echter, de gesimuleerde ft_VS_Ibias is niet een 2e orde bocht met een piek, maar een monotoon dalende vergelijking.
Ik weet niet waarom, geen hulp voor mij? Thanks very much

Selwyn
Last edited by selwyn008 op 13 september 2009 12:33, edited in totaal 1 keer

Hallo,

Volg de onderstaande stappen ...
set tau, of GM vegen als variabele in schematische voeg de uitgang van de vergelijking voor de m & voeg vervolgens de IDC meting Ic vervolgens plot op een grafiek ..

OF

apart ft / FMAX meting met de vergelijking en een aparte meting voor Ic ...
Dan perceel beide metingen met behulp van Data -> Grond Meting 1 vs Meting 2: PlotVs

Manju --- ---

Hi, Manju
dank u zeer, maar wat ik echt wil weten is het precies m / FMAX vergelijking voor simulatie.Kunt u mij wat instructie?
Bedankt voor hulp.

SelwynManjunatha_hv wrote:

Hallo,Volg de onderstaande stappen ...

set tau, of GM vegen als variabele in schematische voeg de uitgang van de vergelijking voor de m & voeg vervolgens de IDC meting Ic vervolgens plot op een grafiek ..OFapart ft / FMAX meting met de vergelijking en een aparte meting voor Ic ...

Dan perceel beide metingen met behulp van Data -> Grond Meting 1 vs Meting 2: PlotVsManju --- ---

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back