hoe te simuleren dit OPA

W

wjxcom

Guest
Hallo, alles: dit is een volledige differentieel OPA die CMFB.In dit circuit, het CMFB gebruik 4 capacitances en enkele bediend door klok CKN2, CKN3, CKP2, CKP3 gemeenschappelijke voedingsspanning.Nu heb ik een probleem: hoe kan ik deze simulatie OPA, dus hoe kan ik AC-analyse te doen voor dit circuit?omdat er een aantal singles klok hebben, zodat ik niet kan verwerken AC analyseren, maar als ik de klok singles, maar ik AC analyseren kan doen, kan het CMFB verkeerd zijn.

ten tweede, ik de afvoer van de M52 en de M53 vinden verbinden met de poort van de M51 en de M50, op hetzelfde moment, de bron van M51 en M50 verbinding met de ondergrond van de M52 en de M53, dit soort verbinding is zo vreemd en ik weet niet waarom.

Ten derde, wat is de rol van de M56 en de M55?

Help me, Please!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Er is geen lichaam kan verklaren waarom de afvoer van de M52 en de M53 komen met de poort van de M51 en de M50, op hetzelfde moment, de bron van M51 en M50 verbinding met de ondergrond van de M52 en de M53, is het?

of die kan introduceren een aantal gegevens die verklaren waarom het circuit?

(1) U PSS kan draaien en dan AKP naar dit circuit te simuleren.
(2): M51, M52 en M50, M53 gewoon tweetraps versterker.Er is niets vreemd aan de bron van de M51 en M50 aangesloten op sub aansluiten.of tenminste, ik heb niet zien dat is het vreemd.
(3): De rol van de M55 en de M56 zijn voorzien bias punt voor M52 en M53

In feite is dit een twee fasen amp.the eerste fase is een gevouwen amp.M13 en de M14 zijn de huidige bron load.M52 en de M53 zijn de twee inputs.M54 M55 M56 zijn de huidige bron van die eerste fase is een volledig differentiële amp, dus is het de behoeften van de CMFB.And de andere trans sluit het CMFB blok zijn samengesteld uit de tweede stage.the tweede fase is gewoon cascoded.M50 en de M51 zijn de twee ingangen, maar het is niet volledig differentieel.

Het is duidelijk?

Maar waarom niet kiezen gevouwen cascode architectuur? Hoge winnen? Gainboosted waarom niet?wjxcom wrote:

Hallo, alles: dit is een volledige differentieel OPA die CMFB.
In dit circuit, het CMFB gebruik 4 capacitances en enkele bediend door klok CKN2, CKN3, CKP2, CKP3 gemeenschappelijke voedingsspanning.
Nu heb ik een probleem: hoe kan ik deze simulatie OPA, dus hoe kan ik AC-analyse te doen voor dit circuit?
omdat er een aantal singles klok hebben, zodat ik niet kan verwerken AC analyseren, maar als ik de klok singles, maar ik AC analyseren kan doen, kan het CMFB verkeerd zijn.ten tweede, ik de afvoer van de M52 en de M53 vinden verbinden met de poort van de M51 en de M50, op hetzelfde moment, de bron van M51 en M50 verbinding met de ondergrond van de M52 en de M53, dit soort verbinding is zo vreemd en ik weet niet waarom.Ten derde, wat is de rol van de M56 en de M55?Help me, Please!

Hallo winsonpku: dit is een twee fasen OPA?Bedoelt u dat de eerste fase omvat M13, M14, M52, M53, M54, M56 en M55, en de tweede fase omvat de M15, M16, M17, M18, M48, M49, M51 en M50?

Ja, ik denk dus

wjxcom wrote:

Hallo winsonpku: dit is een twee fasen OPA?
Bedoelt u dat de eerste fase omvat M13, M14, M52, M53, M54, M56 en M55, en de tweede fase omvat de M15, M16, M17, M18, M48, M49, M51 en M50?

Ik ben nog steeds niet weet hoe dit circuit simuleren, dat wil zeggen hoe DC en AC analyse proces.
Iemand vertelt me dat ik ten eerste tran-analyse, wanneer het CMFB is stabiel, behalve toestand van het circuit kan verwerken.dan kan ik het proces ac analyse.

Maar ik heb al geprobeerd om dit te doen, unfortunely ik gefaald

[quote = "winsonpku"] In feite is dit een twee fasen amp.the eerste fase is een gevouwen amp.M13 en de M14 zijn de huidige bron load.M52 en de M53 zijn de twee inputs.M54 M55 M56 zijn de huidige bron. de eerste fase is een volledig differentiële versterker, dus is het de behoeften van de CMFB.And de andere trans sluit het CMFB blok zijn samengesteld uit de tweede stage.the tweede fase is gewoon cascoded.M50 en de M51 zijn de twee ingangen, maar het is niet volledig differentiële .

Het is duidelijk?

Maar waarom niet kiezen gevouwen cascode architectuur? Hoge winnen? Gainboosted waarom niet?: Waarom de tweede fase is niet volledig differentiële?

voor de tweede fase, de analyse u dat: f u de spanning van een ingang, dan is de andere uitgang is veranderd of niet? indien veranderd, dan verschil; niet, sigle stadium.
is het nuttig voor u?[quote = "allan_guo"]winsonpku wrote:

In feite is dit een twee fasen amp.the eerste fase is een gevouwen amp.M13 en de M14 zijn de huidige bron load.M52 en de M53 zijn de twee inputs.M54 M55 M56 zijn de huidige bron van die eerste fase is een volledig differentiële amp, dus is het de behoeften van de CMFB.And de andere trans sluit het CMFB blok zijn samengesteld uit de tweede stage.the tweede fase is gewoon cascoded.M50 en de M51 zijn de twee ingangen, maar het is niet volledig differentieel.Het is duidelijk?Maar waarom niet kiezen gevouwen cascode architectuur? Hoge winnen? Gainboosted waarom niet?: Waarom de tweede fase is niet volledig differentiële?

voor AC-analyse, snij ik de klok circuit, en voeg een DC bevoegdheid om het CMFB, dan denk ik dat ik de analyse proces.zoals het circuit in de bijlage
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back