hoe te simuleren de beslechting tijd van AMP

W

winsonpku

Guest
Hi all:
hoe de afwikkeling van tijd van een grote winst (100dB) 's simualte krijgen AMP.My AMP is 104dB, ik wil simuate het beslechten tijd, maar ik weet niet hoe simualte.i raden de AMP moet worden gesimuleerd in de closed-loop, wie kan mij vertellen, het schema van het circuit is de voorkeur.
bedankt

Ik denk dat de winst u genoemd is de open lus te krijgen van de chip.zo ja, kunt u gebruik maken van open lus simulatie (met DC feedback voor een goede vertekenende van de input fase) om te zien de fase marge die op hun beurt vertaald kunnen worden op het beslechten van de tijd.anders kan je simuleren met feed-back en een puls-ingang, bedenk dan dat de simulatie moet tijdsdomein worden (voorbijgaand).

U kan niet nauwkeurig vertalen Fase marge en Open lus bode plot op het beslechten van antwoord van AMP ..
Het is altijd aan te raden om voorbijgaande analyse doen na het krijgen van bevredigend antwoord ac ..

Voor het uitvoeren van settling time analyse;
1.zetten de AMP in een gesloten lus (kies sluiten lus krijgen volgens ur aanvraag)
2.de toepassing van de input (diff of single-ended)-signaal (Pulse met bepaalde breedte: hangt af van hoeveel tijd de afwikkeling ur verwacht) naar AMP ur, zodat u de volledige output gang krijgt.
3.Controleer de uitvoer

plz add als ik iets gemist ..

ja, je bent right.but ik wil weten wat de werkelijk betekenis van het vermogensbereik, moeten alle transistors worden verzadigd in het bereik? Misschien kan ik niet uitdrukken mijn probleem duidelijk in english.now, i deisnged een versterker met continous-time CMFB.and Ik vond het CMFB netwerk kan niet goed werken in de gehele output range.so wan ik weten hoe ik de output bereik waarin het CMFB kan werken properly.and kan vinden als ik de schakelaar condensator gebruik CMFB vervangen door het, dan moet ik hoe simuate de AMP.thanks
opamp741 wrote:

U kan niet nauwkeurig vertalen Fase marge en Open lus bode plot op het beslechten van antwoord van AMP ..

Het is altijd aan te raden om voorbijgaande analyse doen na het krijgen van bevredigend antwoord ac ..Voor het uitvoeren van settling time analyse;

1.
zetten de AMP in een gesloten lus (kies sluiten lus krijgen volgens ur aanvraag)

2.
de toepassing van de input (diff of single-ended)-signaal (Pulse met bepaalde breedte: hangt af van hoeveel tijd de afwikkeling ur verwacht) naar AMP ur, zodat u de volledige output gang krijgt.

3.
Controleer de uitvoerplz add als ik iets gemist ..

ya, vermogensbereik: het spanningsbereik aan de uitgang van dat alle transistors ondersteunt om in verzadiging.
wht u nu doen met "CMFB netwerk kan niet goed werken in alle vermogensbereik" ..is het een kwestie van wht .. bcaz snelheid ingeschakeld cap CMFB dont hav een dergelijke kwestie (voor zover ik weet) ..
maar als ur een continue tijd CMFB gebruik dan proberen simuleren is apart om te weten ABT zijn toegestaan i / p-reeks ..

winsonpku wrote:

ja, je bent right.but ik wil weten wat de werkelijk betekenis van het vermogensbereik, moeten alle transistors worden verzadigd in het bereik? Misschien kan ik niet uitdrukken mijn probleem duidelijk in english.now, i deisnged een versterker met continous-time CMFB.and Ik vond het CMFB netwerk kan niet goed werken in de gehele output range.so wan ik weten hoe ik de output bereik waarin het CMFB kan werken properly.and kan vinden als ik de schakelaar condensator gebruik CMFB vervangen door het, dan moet ik hoe simuate de AMP.thanks

naar mijn mening, de output bereik is de betekenis: alle transisotrs werk in staturation in de range.but, ik wil weten hoe ik de output range.especially simuleren hoe te simuleren gebruik van de hspice.the CMFB Nu heb ik gebruikt, is continue tijd het bedoelde in de Razavi boek.
[quote = "opamp741"] ya, vermogensbereik: het spanningsbereik aan de uitgang van dat alle transistors ondersteunt om in verzadiging.
wht u nu doen met "CMFB netwerk kan niet goed werken in alle vermogensbereik" ..is het een kwestie van wht .. bcaz snelheid ingeschakeld cap CMFB dont hav een dergelijke kwestie (voor zover ik weet) ..
maar als ur een continue tijd CMFB gebruik dan proberen simuleren is apart om te weten ABT zijn toegestaan i / p-reeks ..

Als je een verschil differentiële versterker als de continue tijd CMFB netwerk gebruikt, dan is de output bereik van de versterker zelf is meer waarschijnlijk worden beperkt door de input bereik van het CMFB (dwz het bereik van de spanning voor alle transistoren in CMFB netwerk om in verzadiging, meer kans te worden bepaald door de bron-gekoppelde differentieel paar).Aan de andere kant, geen dergelijke problemen voordoen met de geschakelde-cap CMFB netwerk.

de continue tijd CMFB Nu heb ik gebruikt wordt genoemd in de Razavi boek, hoofdstuk 9, section6.use de diepe triode transistor CMFB, voor de theroy, zal de uitgang van de reeks niet worden beperkt door de CMFB.i weet, de schakelaar condensator CMFB netwerk is een goede chonice voor it doesnt beperking van de output bereik, maar als ik de versterker te simuleren, dan hoe ik doe, voor de switch-cap is descrete tijd circuit.
pseudockb wrote:

Als je een verschil differentiële versterker als de continue tijd CMFB netwerk gebruikt, dan is de output bereik van de versterker zelf is meer waarschijnlijk worden beperkt door de input bereik van het CMFB (dwz het bereik van de spanning voor alle transistoren in CMFB netwerk om in verzadiging, meer kans te worden bepaald door de bron-gekoppelde differentieel paar).
Aan de andere kant, geen dergelijke problemen voordoen met de geschakelde-cap CMFB netwerk.

Als u de freq-respons van de opamp met simuleren geschakelde-cap CMFB netwerk, zul je moeten gebruiken spectreRF.Raadpleeg http://www.designers-guide.org/Analysis/sc-filters.pdf voor meer informatie.

Het duurt misschien me veel tijd om te bestuderen hoe de spectreRF gebruiken, en de fatale ding is dat: uit bedrijf doet is dergelijke software.
dus ik wil weten, kunt u mij vertellen het beginsel van de switch-cap CMFB.Ik vond dat zo veel papieren, ze zeiden allemaal ja: het CS condensator wordt gebruikt om te proeven het verschil tussen de ideale common mode uitgangsspanning en de VREF spanning die wordt gebruikt om vertekening van de staart huidige bron, Cc en condensator wordt gebruikt om het gemiddelde te genereren van de output van de heffing op de condensatoren voltages.but zijn hoe verdeeld over de twee fase.hoe caculate de bandbreedte van de CMFB lus en de relatie tussen het CMFB lus en de belangrijkste AMP doesnt niet uitdrukken duidelijk.
zo kan je me vertellen de details of geef me wat papieren / boeken die kunnen zulke dingen beschrijven in details.thanks opnieuw.in de bijlage, CCM = cc cm = cs.
pseudockb wrote:

Als u de freq-respons van de opamp met simuleren geschakelde-cap CMFB netwerk, zul je moeten gebruiken spectreRF.
Raadpleeg h ** p: / / www.designers-guide.org/Analysis/sc-filters.pdf voor meer informatie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back