hoe te maken ISE en Modelsim samen?

S

skycanny

Guest
Installeer ik ise6.2 en modelsim SE 6.0 en verifiëren dat zij in staat zijn respectievelijk werk en werken goed samen wanneer gedrags functie simuleren.
Er is echter een probleem wanneer ise en modelsim werken samen om na te maken
simulatie.Modelsim geeft een hint "# ** Error: (VCOM-19) is mislukt om toegang te krijgen
library 'simprim "bij" simprim "." Ik heb de Xilinx simulatie bibliotheek samengesteld
in ise, maar ze nog steeds niet goed kan werken, waarom?
Alle hulp zou waarderen!

are u steeds het probleem wanneer u do post-plaats en route simulatie?Zo ja, dan betekent dit dat u havent doorlopen alle stappen van de juiste licentie installatie (gemeenschappelijk vaststellen technieken van modelsim 6.x gevonden op het net dragen dit nadeel).Zodra u hebt gedaan, zal deze fout automatisch verdwijnen Insha -----.

Ga naar http://www.xilinx.com/xlnx/xil_ans_display.jsp?iLanguageID=1&iCountryID=1&getPagePath=15338
U zou kunnen hebben gebruikt compxlib commando.Nu zal je de "simprim kaart" bibliotheek, zodat het wordt weergegeven in uw modelsim.ini.Gebruik de Vmap opdracht geven de exacte locatie van ur simprim bibliotheek.Ik hoop dat het kan ur probleem op te lossen.

hoi,
op de modelsim vsim promp type VLIB SIMPRIM
Dit zal simprim bibliotheek in de bibliotheek-venster.
Ga dan naar het tabblad Compile ...in dat er ook voor kiezen compileren ..vervolgens in de bibliotheek drop-down menu selecteert simprim ..open d: \ Xilinx \ VHDL \ src \ simprims ...alles selecteren en druk vervolgens op te stellen ...na compilatie opnieuw wordt gedaan pers compileren ..dit drie keer ...na die dicht modelsim de GUI en weer te lopen testbench ..Deze keer zal het ok ....Vertel me als er problemen zijn er

Met vriendelijke groet,

Dank voor al uw antwoorden

Laat ik vond dat ik niet het juiste pad van Simulator wanneer compling de bibliotheken in ISE sepcify.Daarna heb ik sepcified het juiste pad en herhaalde het proces en deze keer werkte goed.Op het einde.de bibliotheken waren zeer goed en ISE samengesteld kan samenwerken met Modelsim vrij en rigthly.

Met vriendelijke groet

Moeten we de instrumenten om gelijktijdig te werken interface?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back