Hoe te lezen / schrijven permanent op MSP430F427 Flash-geheugen met behulp van C-code?

L

london

Guest
Hallo allemaal, Pls Help me, Hoe te beginnen een programma lezen / schrijven permanent op MSP430F427 Flash-geheugen met behulp van C-code. dat wil zeggen: ik moet een aantal waarden bewaard in het flash-geheugen, zelfs stroom SW OFF.

Mag ik wat meer details over het project. coz Ik heb gewerkt met flash-geheugen programmeren. als u me kunt vertellen over ur eisen kan ik mijn best doen om u te helpen. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 minuten: [/color] [/size] Meestal is de processor / controller details over hoe het reageert op de toegang tot blok gegevens in een keer is belangrijk. dat is kreeg frm het apparaat op aanvraag. als u wilt dat ik meer uitleggen over dit alsjeblieft mail me terug. thank u groeten, Ashwini

/ * Ik neem aan dat pnt is wijzer aan te pakken in flash die u wilt schrijven. some_info sommige struct u schrijftafeltje te knipperen zijn. Ook u kunt stoppen met timers, terwijl schrijftafeltje te knipperen. * / _DINT (); / / Disable interrupt / / Open Flash FCTL1 = FWKEY + WIS; / / Set Wissen beetje terwijl (FCTL3 & BUSY); FCTL3 = FWKEY; / / Unlock флэш while (FCTL3 & BUSY); * pnt = 0; / / Dummy schrijf naar Flash segment FCTL1 = FWKEY + WRT te wissen, terwijl (FCTL3 & BUSY); * pnt = some_info; / / Close Flash FCTL1 = FWKEY; FCTL3 = FWKEY + LOCK; / / Slot флэш while (FCTL3 & BUSY); _EINT () ;/ / kunnen onderbreken

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back