Hoe te leren DSP

S

sureshk

Guest
Hi all,

Ik ben nieuw bij deze site.I willen leren DSP.
Het belangrijkste wat ik wilde weten is, voor welke doeleinden MATLAB en Simulink worden gebruikt?

Als een beginner, hoe moet ik gaan om te leren met behulp van DSP voor audio / video bewerking?

Bedankt,
sureshk

Er zijn een heleboel materiaal "EDA E-books uploaden / Download" sectie.Probeer te zoeken is.

VERWIJZING OP FOLLOWINK LINK:

http://www.redcedar.com/learndsp.htm

Ik beveel een boek:
"Inleiding tot de signaal-verwerking" door orfanidis.

Ik raden "Understanding Digital Signal Processing" door Richard Lyons

Hi Suresh,

Ga naar www.Bores.com, is het de beste website voor starters

hoi
wanneer u begint met het leren van DSP.Ik zou ook adviseren u om te leren matlab ook.
Als u matlab helpen kunt u het mij vraagt.

Als je niet een senior undergrad student of een ingenieur of een informatica afgestudeerde ...... Ik zou aanraden "SIGNALEN & SYSTEMEN MADE SIMPLE belachelijk" ..dit is een prachtig boek van minder dan 150 pagina's ... en bestrijkt alle fundamentele concepten met een minimum bedrag van de wiskunde.Anders met PROAKIS of Oppenheim of SANJEET K. Mitra, moet je een heleboel van wiskundige technieken voordat je naar de real thing (rond 2-3 maanden) ... Maar als je wel een hoop tijd te geven aan DSP, Ik zou aanraden SANJEET K. Mitra alongwith haar lab handleiding (die gebruik maakt van MATLAB).MATLAB is een programmeer omgeving, speciaal geschikt voor alle soorten engineering en wiskunde intensieve banen.Het biedt u allen veel functionaliteit met een paar regels code (integratie, plotten, enz. ...) In DSP we meestal gebruiken voor het simuleren van onze algoritmen, voordat we de uitvoering ervan op een aantal hardware-platform, zoals Digital Signal Processors of FPGA's.U kunt berekenen FFTs en vind CONVOLUTIONs etc met enkele regel code.Zo heeft u zich kunt concentreren op uw specifieke algoritme in plaats van te schrijven enorme code voor deze fundamentele wiskundige bewerkingen (FFT, convolutie, correlatie, enz.) op uw signalen.

Een prachtig boek voor MATLAB
de nieuwste versie is door William J. Palm.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back