Hoe te laden van een camerabeeld in een Picbox in VB6.

B

BombAnniversaire

Guest
Gegroet.

Ik ben momenteel bezig met een project, een visie systeem platform, dat controleert of de markering en de oriëntatie van ICs.Wat ik tot dusver gemaakt voor mijn programma is een afbeelding te vergelijken gedeelte van het programma.Het vergelijken van foto's in 2 PicBox.Hoe kan ik een beeld in de camera dat picbox?is het nog mogelijk?Al mijn testen gedaan met behulp van bits kaart beelden van de IC's, en ik wijzigen om te zien hoe het programma zou gedragen gegeven bepaalde beelden.

Is picbox de weg te gaan met dit?zo ja, hoe doe ik een CCD-camera beeld in vergelijking picbox te doen?de camera
Ik gebruik is PulNix TM-6760.Ik waardeer enorm enige feedback of andere suggesties over verschillende benaderingen van dit project.

Thanks in advance.

U kunt gebruik maken van ActiveX-besturingselement ezvidc60 om afbeeldingen / video van de camera.

http://www.shrinkwrapvb.com/ezvidc60.zip

Ik heb geprobeerd het object dat u voorgesteld, maar blijkbaar werkt het niet goed met VB6.hij vraagt me telkens opnieuw op te starten VB6 ik het formulier met dat object.zij heeft een aantal van de goederen / methode die im zoekt, hoewel.alleen dat probleem.

bedankt

deze kwestie terzijde.
Hoe maak ik de vorm operaties uitgevoerd in de achtergrond?winning van beeld, het vergelijken van beeld, beslissen of het slagen of mislukken, etc2, terwijl de mogelijkheid om te klikken op een knop op de vorm, terwijl de machine draait?

Nou, dat gebeurt automatisch.Hoewel uw aanvraag doet iets anders, je kan klikken op een knop en het evenement zal worden ontslagen.

Als het niet gebeurt ... dan moet u gebruik "Evenementen" in het oneindige lus voor het systeem te hanteren knop klikken en andere evenementen.

OK ..Ik heb een andere vraag.

Ik heb de formulieren Inspectie en PassFail.In de vorm inspectie is er een functie die scant de afbeelding en vervolgens vraagt de vorm PassFail, waardoor de gebruiker om te beslissen of er sprake is van een pasje of een nalaten of al eind van de cyclus.PassFail vorm geeft een beetje info en vraagt de gebruiker om het volgende stap voor de machine.

Hoe maak ik PassFail werken als een MsgBox / InputBox?Wanneer het vraagt de gebruiker en wacht voor de gebruiker om input sommige dingen, dat is wanneer de werkelijke vorm hervat haar operatie.

Ik heb een functie om te stoppen met de machine, voordat PassFail is geladen, en vervolgens opnieuw de werking van de machine eenmaal PassFail is gesloten (dat beslist de volgende zet van de machine, hetzij hervatten of stoppen cyclus).

dit is wat ik heb conjured tot nu toe voor dat deel

CheckForm = False
Als Stats = False Dan
Laad PassFail
PassFail.Show
CheckForm = True
Anders
End If
Doen
Loop Terwijl CheckForm = True

* hier CheckForm (dat is "Global CheckForm als Boole" in sommige module waar ik bewaar alle wereldwijde functies en variabelen) worden ingeschakeld op False, zodra de gebruiker heeft besloten de volgende stap in PassFail vorm

Het hangt van het programma.Ik hoopte dat de lus om de vorm "inspectie" te wachten op resultaat, dat alleen beschikbaar is na de input van de gebruiker sommige dingen in PassFail.maar het eindigde opknoping

iedere suggestie over gaat over dit?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back