Hoe te importeren diafragma bestand in PCAD2002?

D

den

Guest
Als ik probeer te importeren Gerber bestand in PCAD2002, apears waarschuwing: Geen opening definitie gevonden in de huidige ontwerp.Stuur opening originele ontwerp en File / Clear.Betekent het dat ik niet open Gerber bestand dat ik gemaakt met Pcad?

Groeten,
Den

Wanneer u Gerber bestanden te genereren, zijn er twee formaten mogelijk.Een is RS-274X, die de openingen gecodeerd met de gegevens.De tweede is RS-274D, die een aparte diafragma bestand is.

Het klinkt alsof je de RS-274D-formaat gegenereerd.Als de openingen niet zijn gedefinieerd, zullen Gerber invoer niet goed werken.Als u nog steeds de PCB-bestand van waaruit de Gerbers zijn gemaakt, kunt u dat bestand laden, sluit het maar laten PCAD draait, dan laadt de Gerber bestanden.Het diafragma tabel gebruikt door de PCB-bestand wordt reeds geladen worden, zodat de Gerber bestanden gebruiken die tabel.De enige andere manier is om handmatig het diafragma bestand.

Er is een URL die beschrijft hoe u een PCAD PCB maken vanuit Gerber bestanden handmatig laden van de openingen:

h ** p: / / www.jlab.org / accel / eecad / gerber.html

(*> t hierboven)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back