hoe te genereren kloksignaal voor ADC en DAC?

L

liletian

Guest
Hi Guys
Wat is de normale manier om kloksignaal voor ADC genereren?waar vind ik een complete ontwerp ADC circuit waar kloksignaal generatie aan de hand?Ik denk dat de klok het signaal te genereren met behulp van omvormer oscillator en gebruik digitale logica aan andere golfvorm op basis van deze genereren, suggesties?
Bedankt

die ADC gebruikt u?
U kunt gebruik maken van een 555 ckt of u kunt geven de CLK via de controller zelf

Hier is een link voor interfacing ADC 0808 tot 8051 controller, is de klok door de controller zelf
http://www.dnatechindia.com/index.php/Tutorials/8051-Tutorial/Interfacing-ADC0808-To-8051.html

amol_shah wrote:

die ADC gebruikt u?

U kunt gebruik maken van een 555 ckt of u kunt geven de CLK via de controller zelfHier is een link voor interfacing ADC 0808 tot 8051 controller, is de klok door de controller zelf

http://www.dnatechindia.com/index.php/Tutorials/8051-Tutorial/Interfacing-ADC0808-To-8051.html

Je zou het beste af met behulp van een externe klok generator, zelfs slechts een simpele oscliator.

Het genereren van klokken kan een drukke bedrijf

We gebruiken pll het genereren van de ADC klok gebruikelijk.Er is de PLL in uw product systeem gebruikelijk.Heb je alleen het ontwerpen van een ADC en het is niet in een product?

jerryzhao wrote:

We gebruiken pll het genereren van de ADC klok gebruikelijk.
Er is de PLL in uw product systeem gebruikelijk.
Heb je alleen het ontwerpen van een ADC en het is niet in een product?

Laat digitale ingenieur helpen.vertellen ze je timing, zullen ze geven u de timing die je nodig.Doe dit timing is gemakkelijk voor een digitale ingenieur.

jerryzhao wrote:

Laat digitale ingenieur helpen.
vertellen ze je timing, zullen ze geven u de timing die je nodig.
Doe dit timing is gemakkelijk voor een digitale ingenieur.

Als u microcontroller dan kunt u waarschijnlijk uw ADC / DAC verbinding te maken met de SPI-interface van MCU als uw ADC / DAC SPI-interface kan ondersteunen.Als alternatief kunt u ook gebruik maken van polling methode met de normale I / O's te genereren klok.

Hi Liletian:
Ik denk dat u weet dat uw ADC en DAC timing duidelijk.Vertel uw digitale ingenieur de timing spec, zou je beter stellen een detail timing diagram voor digitale ingenieur.Ik ben niet digitaal ingenieur ik alleen mijn verzoek te vertellen om digitale ingenieur in ons design team.de timing van de digitale deel genereren door digitale synthese.Toegevoegd na 7 minuten:De input van de digitale uitgang blok is de PLL's.Ik denk dat de digitale ingenieur het genereren van de lage snelheid van de digitale klok divider.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back