Hoe te genereren bias spanning voor Opamp ...

F

firsttimedesigning

Guest
Ik ben op zoek naar een circuit dat kan genereren de bias spanning voor de opamp die ik heb ontworpen ... circuits zo ver dat ik heb gekeken zijn of het aanbod of de temperatuur afhankelijke ... is er een circuit daar die geen gebruik diode en kan leiden tot de bias spanning voor opamp?

Microsoft nie ustaje w walce o dominację na rynku dysków sieciowych. Dropbox ostatnio zwiększył pojemność konta do 1 TB, a dwa dni póżniej OneDrive zyskuje nowe funkcje.

Read more...

U kunt gebruik maken van een piek spanning ref (check G & M) of u kunt een VT referentie gebruik van de MOS Threshold spanning.

dank u voor het bekijken ... maar i dont zie geen piek spanning ref ... het enige wat ik zag is een piek huidige ref ... misschien kan ik de spanning die ik wil zetten door een weerstand op de top van M2, maar het ding Ik ben bezorgd over is dat wanneer ik de chip fabriceren, zou de weerstand hebben een 20% fout in de weerstand .....

Waarom heeft u de bias spanning?

bias stroom is OK, wat je echt nodig hebt is gewoon stroom.

Sorry - ik bedoelde te zeggen piek huidige verwijzing.
Je bent juist dat je een proces verspreid zou kunnen zien als je iets gebruiken als een weerstand.Je kon krijgen rond die door vertekenende met een off-chip weerstand, als dat een optie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back