Hoe te gebruiken USB-flash-geheugen in RH7.3

F

fatbear

Guest
Iedereen kan mij vertellen hoe het gebruik van USB flash mem apparaat in RedHat 7.3?
Moet ik gebruik 'mount' commando?En hoe 'mount' USB-apparaat?
Bedankt.

stap 1.als u compilled modules voor USB en massa opslag apparaat bouwen in kernel overslaan volgende opdrachten en ga naar stap 2.

van root
# Modprobe usbcore
# Modprobe usb-uhci
# Modprobe usb-storage

dependig uit uw chipset u mogelijk last
usb-ohci of uhci of ehci-HCD (USB 2) in plaats van usb-uhci

Stap 2.
# Mount / dev/sda1 / mnt / usb-t VFAT

waar / dev/sda1 is de eerste partitie van je schijf.U beheert de partities en de partitie types met cfdisk en mkfs .../ mnt / usb is uw bevestigingspunt ...Voor het maken van het lopen:

# Mkdir / mnt / usb

Ook kunt u een regel in / etc / fstab
....
/ dev/sda1 / mnt / usb VFAT noauto, users 0 0
....

Ik heb gemonteerd op de USB memory stick met succes, en ik zie de bestanden in het.

Maar er is een andere vraag:
Toen ik gekopieerde bestanden van de usb-geheugen naar harddisk, na enige tijd in het lezen van dossiers,
maar de fout werd gemeld: Input / output-fout.En toen ik gebruik "ls" commando om te controleren of de gemonteerde directory, is er geen bestanden.
Daarna heb ik het apparaat umount, trok het uit en na een tijdje opnieuw pulg in, vervolgens weer gemonteerd, ik kan zien de bestanden weer met "ls" commando.Maar het kopiëren van bestanden mislukt.En de bestanden kunnen niet worden gezien na kopie operatie.
Ik weet niet wat
is er mis?En kan iemand mij helpen?
Thanks in advance!

Het eerste wat je moet doen als u een probleem als dat soort dmesg op een schaal, dan krijg je de berichten van de kernel.dat misschien een lange lijst zodat type: dmesg |
lessals er een probleem met de kernel of een module, er lijkt een aantal berichten deppending op je memory stick.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back