Hoe te gebruiken CPLD FPGA met Xilinx

K

kannan.tulasi

Guest
Hoi,

Ik gebruik Spartaanse 3e met XC3S500E FPGA en XC2C64A CPLD.Ik wil laden mijn ontwerp in CPLD en wilt toegang via FPGA.Aangezien de CPLD lijkt niet toegankelijk individueel.Meer dan dat mijn ontwerp groot is wil ik het gebruiken met het aandeel van de bron van CPLD.

kan iemand me helpen?

Bedankt ...

Normaal mensen alleen gebruiken FPGA te groot deel van het ontwerp uit te voeren, wordt alleen gebruikt voor CPLD interfaces voor sommige HARDWARES.
Het zou de CPLD wordt gebruikt om het programma van de FPGA, dus als je gewist de CPLD (of geladen uw ontwerp in de CPLD), dan zult u moeite laden bit-stream van PROM naar FPGA te vinden.

gebruik ur normale ISE project navigator zoals gebruikelijk, maar in plaats van het apparaat spartan3e familie gebruik koel runnerII als apparaat familie en selecteer vervolgens xc2c64a in.
dan naast u hoeft te doen is te lezen in de handleiding van S3E kit en vind de verpakking van het apparaat en de snelheid rang dan de volgende schrijf u rprogram en andere synthese en implementatie per eis ook het genereren van de programma (download-bestand) aan het eind.
U moet nu een studie van de kit te doen op die er zijn verschillende modi die u kunt selecteren met jumpers m0 m1 m2, zodat u kunt programmeren CPLD per ur eisen.

Hi Mr.Ravi

Bedankt voor uw antwoord en suggesties ..

Ik heb eens query.In het toewijzen configuratie raam zag ik dat er 33 gebruiker I / O's beschikbaar voor XC2C64A.Maar hoe kan ik die gebruiker I / O's, zoals gebruikt in FPGA?

Is het mogelijk om direct de CPLD gebruiker I / O's de toegang?Anders heb ik toegang tot het door FPGA?

Mijn namelijk de CPLD bron gebruiken samen met FPGA.Wilt u niet te gebruiken / laat dat alleen.Is er een manier?

Bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back