Hoe te exporteren HFSS

K

kenzo4369

Guest
Beste allemaal:,

Ik gebruik HFSS 9.0 nu en ik wil mijn uitvoer HFSS een 3D-model bestand naar AutoCAD2004,

maar het lijkt erop dat HFSS 9.0 biedt geen ondersteuning voor. DXF (Ik heb geen HFSS 9,2)
Ik kan gewoon mijn uitvoer HFSS
het dossier als. SM2,. Sm3 alleen
Plz kan iemand mij vertellen hoe om te zetten HFSS
het dossier in AutoCAD, thanks a lot!

Met vriendelijke groet
Daniel

hallo,

Ik ben een incidenteel autocad gebruiker en, tot mijn kennis, de dxf formaat wordt alleen gebruikt voor de 2D-tekening, geen 3D.Als u wilt importeren naar AutoCAD een 3D-tekening, ik denk dat je moet gebruiken ACIS (*. zaterdag) formaat of 3D Studio.Check HFSS tot uitvoer een van die

groeten

Hoi,
1) Export in ASCI (*. zaterdag) formaat (versie 2 aanbevolen)
2) AutoCAD nieuwe putten en het gebruik invoegen / Asci opdracht van de werkbalk menu te importeren.
Maar moet u nu uw 2D object in ASCI-formaat en kunt u niet wijzigen haar grens. (Voor deze "ontploffen" it)

Groeten
KMPA

Hallo,
Ik moet mij verontschuldigen voor het geval mijn antwoord wat overlast veroorzaakt.Het is waar dat dxf in Autocad versies R14 en 2000 van AutoCAD bespaart 3D informatie.Ik heb zojuist gecontroleerd (ik had het mis op deze omdat ik gebruik op te slaan in de DXF-R12, die is alleen nuttig voor 2D).

In ieder geval ik mijn eerdere suggestie van het gebruik van zaterdag-bestanden te importeren uitvoer uit EM software naar / van Autocad.

groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back