Hoe te begrijpen en ontvang de responstijd van een filter?

A

agump

Guest
Hallo, ik ben bezig met een filter ontwerp en hebben een aantal boeken te lezen over de filter.Ik ben nu weten dat ik de input moeten gelden voor het filter voor bepaalde tijd.Maar ik kan niet weten waar de tijd te krijgen.Geef me wat hulp, bedankt.
Met vriendelijke groet.
Agump

Meeste inleidende filter ontwerpen zijn bedoeld om de passage van bepaalde frequenties mogelijk te maken met de beperking van de doorgang van anderen.

Testen zo'n filter in het algemeen zou worden gedaan door toepassing van een sinus aan de ingang, met een frequentie gekozen om aan te tonen ofwel passage of beperking.

Wat voor soort filter bent u ontwerpen?Low pass?High pass?Band pass?

Er zijn filters van andere soorten dan de frequentie selectief, maar minder waarschijnlijk voor een eerste poging.

agump,
Om de frequentiekarakteristiek van een filter (of een lineaire tijd-invariante systeem), simpelweg sibstitute JW krijgen voor s in de overdracht functie.
.
Om de stap reactie, vermenigvuldig de overdracht functie met 1 / s.Vouw de resulterende expressie met behulp van partiële fracties, en dan krijgen de tijd antwoord met behulp van een tabel van Laplace transformaties.Elke goede tekst over Laplace transformaties geeft je de details.
Groeten,
Kral

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back