Hoe te beginnen een TCP / IP-verbinding met behulp van mc35i

S

saeedmoradpour

Guest
Hoi
Ik gebruik mc35i een aantal bytes van gegevens naar een website met behulp van GPRS-netwerk.
Na het doen van enkele instelling krijg ik aangesloten op het netwerk en nog wat lijn van de brieven die voor het verkeer van thenetwork. Na een minuut krijg ik GEEN Carrier antwoord dat ik veronderstel dat wordt veroorzaakt door mijn inactivity.The punt is dat ik gebruik om op commando verbinding, maar na de ontvangst van CONNECT antwoord kan ik niet gebruiken AT Command meer.
Dus, hoe kan ik mijn gegevens nadat ze aangesloten.
Ik ben echt hulp nodig.

Sommige nieuwere GSM-modems hebben een geïntegreerde TCP-stack (bijv. TC65, MC75), maar MC35 niet.TCP-verbinding kan worden vastgesteld met behulp van externe PPP-stack en TCP, bijvoorbeeld van een Windows PC.Naast toegang tot GPRS, wordt de verbinding setup vergelijkbaar is met reguliere data-oproep op afstand dial-in.

hi FVM
bedankt
Je hebt gelijk, maar het probleem is dat ik niet weet hoe PPP en implementeren TCP / IP-stack omdat ik ga niet op elke pc gebruiken op de end.All het spul zijn giong worden gedaan door een microcontroller.I hulp nodig over hoe en waar te beginnen.

Ik zie.Veel van TCP portings, sommige met inbegrip van PPS, is beschikbaar voor UPS.Er zijn gratis projecten als UIP of lwip en vele processor specifieke pakketten, verspreid door sommige fabrikanten de chip.Het is ook mogelijk om een PPS en TCP uitvoering van de kras te beginnen met de basis-RFC's.Een gedetailleerde RFC lezing is sowieso aan te raden om beter de bestaande implementaties te begrijpen.

Bedankt
Ik veronderstel dat ik het punt dat ik gaan om te zien hoe kan ik het probleem gaan.
In feite heb ik een boek is voor ingebedde sytem.
Het heeft verschillende algorithem voor UDP, IP, sochets en alle spullen we nodig hebben voor het configureren van een verbinding. Ik heb een aantal van dit boek te lezen. Maar het hasn `t kregen om de diepte van problem.I verstaan hoe de poorten worden geopend en hoe worden overgedragen.
enig idee wordt gewaardeerd.

U kunt traceren een dial-up verbinding op een pc met Ethereal / Wireshark en decoderen de volledige protocol, te beginnen met de verschillende PPS-niveaus.De tool kan ook een waardevolle hulp bij het debuggen embedded TCP-implementaties.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back