Hoe te analyseren twee analoge IC-blokken (Pls zie bijgevoegd bestand)?

D

D2004

Guest
Hi all,

Is er een goeroe in analoge IC circuit design?
Kunt u mij een aanwijzing over de twee analoge CMOS IC blokken (pls zie het bijgevoegde bestand: AnalogICcircuit.pdf), vooral de tweede?

Bedankt.

David.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

W 2013 roku o 62 proc. w stosunku do roku poprzedniego wzrosła liczba naruszeń danych, co łącznie poskutkowało bezprawnym ujawnieniem 552 milionów tożsamości. Jak zauważa Jolanta Malak z firmy Symantec, liczba wykradzionych danych dotyczy zarówno podstawowych informacji, jak i wartości intelektualnej.

Read more...

Ik denk dat het een soort van de huidige vindplaats.Het is onafhankelijk van VDD verandering en proces afwijking.Kunt u transistor maten of ratio?

Bedankt, FOM.
Er zijn echter geen maten of ratio gegeven.

D2004 Hoi ik ben het eens met FOM.
Ik denk dat ook de weerstand controles van de huidige waarde in het tweede blokD2004 schreef:

Hi all,Is er een goeroe in analoge IC circuit design?

Kunt u mij een aanwijzing over de twee analoge CMOS IC blokken (pls zie het bijgevoegde bestand: AnalogICcircuit.pdf), vooral de tweede?Bedankt.David.

eerste die ik sprak over in de andere post, tweede is een diff pair voor de huidige - een ruwe LCA (lineaire huidige versterker).

kunt u back-lossen met behulp van de GDS / ids vergelijkingen, maar hier
is een kort voorbeeld.

IIN1 vastgesteld met een referentie huidige (zeg 1uA - hou het klein, omdat het fungeert als een diff koppelen, zodat voor een eenzijdige operatie OUT2 gaat niet over tot IN2> 1uA)

R2/R1 stellen met een ratio - probeer 2:1 voor de lol.Ik denk dat de formule is Iout = Oom (1 (R2/R1)

nu sweep IIN2 vanaf 0-100uA.IOUT2 geeft 0-300uA.

Voorbeeld 2:
R2/R1 ingesteld naar 50k: 10k en sweep IIN2 0-100uA ..IOUT2 geeft 0-600uA

dit circuit is sterk afhankelijk van proces (het heeft een ernstige afhankelijkheid van VGS & W / L), dus het
is niet echt goed voor de integratie.

Hi electronrancher,

Intuïtief, denk ik uw analyse is juist.Maar ik kon niet afleiden van uw
formule Iout Iin = (1 (R2/R1). In mijn vergelijking, de Iout / Iin verhouding altijd afhankelijk van GM.

Kunt u een nadere toelichting over de manier om de formule?

Ik ga naar lab te vegen uw voorbeelden later?Bedankt.

Hmm.Uitgaande omwroeten en Vgate is dezelfde voor beide apparaten een diode aangesloten apparaat zou hebben Vgs = Vt Vdsat.Om deze weerstand netwerk kunnen we zeggen deltaVgs is ingesteld door de verhouding van de weerstanden aan de verhouding van de zeestromingen, dus om gelijkwaardige Vgate de huidige zou volgen 1 R2/R1.Ik heb sims ergens blijkt dat, op het eerste gezicht Ik ging te raden alleen R2/R1 maar zag mijn fout in SIM.

Ik kan graaft ze als je wilt.

Sorry.Ik ben nog steeds niet kon volgen.Ik kijk uit naar uw verdere analyse.Bedankt.

Mag dit document zal helpen.Ik denk dat dit een self-bevooroordeelde huidige bron.Zou het leuk geweest zijn om bepaalde input en output geëtiketteerd samen met transistor maten.1 Een low-power differentiële CMOS bandgap verwijzing
Brooks, TL; Westwick, AL;
Solid-State Circuits Conference, 1994.Digest of Technical Papers.41e ISSCC., 1994 IEEE International, 16-18
feb 1994
Pagina's: 248 - 249

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back