Hoe staat te stellen pulsgeneratoren nummers in een telefoon?

R

reubenn

Guest
Ik wil om de pols nummers in een project dat gebruik maakt van een vaste telefoon en een microcontroller.
1> Moet ik een speciale IC?Of zal een relais schakelen doen?

2> Als ik pols nummers techniek die relais moet ik gebruiken?Een Reed-relais?

3> Hoeveel lijnen zijn er eigenlijk in een telefoonlijn verbinding?
Hoe moet het relais worden aangesloten zodat deze kan worden gecontroleerd door de micocontroller?

4> Ik vond dit project op het net:
http://ourworld.compuserve.com/homepages/Bill_Bowden/autocall.htm

Hier, de auteur heeft een droge riet relay.But niet een telefoonlijn hebben 4 draden intern?Hoe is het relais aangesloten?

Citaat:

Maar niet een telefoonlijn hebben 4 draden intern?

1> Is het niet de diode in het riet relais zorgen voor voldoende bescherming?
Zo niet, wat moet de extra circuits die voor meer dan spanning bescherming?

2> Ook ik heb niet begrepen de modem-transformator deel properly.How is het genereren van een 300 Hz toon?Is de pin 9 hebben een oscillerend output?
Ik probeerde het nabootsen van dat deel van het circuit in Proteus (circuit is in de bijgevoegde zip, dont weten of het circuit is rechts).All i got was een gestage dc aanbod op de o / p van het circuit. (Corrigeer het circuit als het verkeerd is).

3> Ook moet niet een 300 Hz toon worden gegenereerd telkens het riet relais is geactiveerd?
Het
is in serie met de telefoonlijn, he? Hoe komt het dat pas nadat het nummer is gekozen dat de 300 Hz toon wordt gegenereerd?Enkele activiteiten in de pens 9 alweer?
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

reubenn schreef:

Ik wil om de pols nummers in een project dat gebruik maakt van een vaste telefoon en een microcontroller.

1> Moet ik een speciale IC?
Of zal een relais schakelen doen?2> Als ik pols nummers techniek die relais moet ik gebruiken?
Een Reed-relais?3> Hoeveel lijnen zijn er eigenlijk in een telefoonlijn verbinding?

Hoe moet het relais worden aangesloten zodat deze kan worden gecontroleerd door de micocontroller?4> Ik vond dit project op het net:

http://ourworld.compuserve.com/homepages/Bill_Bowden/autocall.htmHier, de auteur heeft een droge riet relay.But niet een telefoonlijn hebben 4 draden intern?
Hoe is het relais aangesloten?

basic things regarding telephone operation.

U vraagt heel
fundamentele dingen met betrekking tot telefoon-operatie.Ik
ben er zeker van, dat er veel handleidingen op het internet.Omdat ik geleerd deze dingen als een jonge school jongen, ik
ben niet op de hoogte van de beste hedendaagse informatie.

De 300 Hz-toon is een applicatie specifieke signaal van de genoemde alarm apparaat.Het
is kennelijk gegenereerd door de PIC-software.

PS: De diode is aangesloten op de relaisspoel.Hoe moet het beschermen van de contactpersoon?

FVM schreef:

basic things regarding telephone operation.
U vraagt heel
fundamentele dingen met betrekking tot telefoon-operatie.
Ik ben er zeker van, dat er veel handleidingen op het internet.
Omdat ik geleerd deze dingen als een jonge school jongen, ik ben niet op de hoogte van de beste hedendaagse informatie.De 300 Hz-toon is een applicatie specifieke signaal van de genoemde alarm apparaat.
Het is kennelijk gegenereerd door de PIC-software.PS: De diode is aangesloten op de relaisspoel.
Hoe moet het beschermen van de contactpersoon?

Ik heb een paar vragen:
1> Moet ik erachter huidige telefoonlijn?Is het veilig om te doen?Stroom in dit kan worden gemeten met een multimeter?
2> Hoe kan ik het riet relais beoordeling?
3> Is contact bescherming essentieel?
Please help me met betrekking tot deze twijfel

reubenn schreef:

Ik heb een paar vragen:

1> Moet ik erachter huidige telefoonlijn?
Is het veilig om te doen?
Stroom in dit kan worden gemeten met een multimeter?

2> Hoe kan ik het riet relais beoordeling?

3> Is contact bescherming essentieel?

Please help me met betrekking tot deze twijfel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back